En dandik konuyu bile okutan blog :)

Bunları duymak güzeldi.

Enerjim yüksektir, ama yıldızım düşük ne hikmetse :)

Haftasonunuz nasıl geçiyor, benimki bir hayli kasvetli.

Geçen gün ilk aşkımı buldum internette :))
Bir test çözüyordum, ilk aşkınızın hissettirdiklerini neyi beğendiğinizi vs yazın diyordu ben bir başladım gözü kaşı boyu posu diye sıralamaya, sonra dedim vay be ne adammış. Ne mükemmel insanmış, tam bir süper kahramanmış falan. Bir bakayım internetten şimdi napıyor acaba dedim, ara ara aklıma gelir bakarım ve her defasında da hiç bir şey bulamam ona dair. Bu sefer de bakarken "yine bir şey bulamazsam artık öldüğüne kesin inanicam" diyordum ki şlak diye LinkedIn profil fotoğrafı çıktı karşıma Google görsellerden. Tam bir babyface. Ama bir yandan da Chucky i andırıyor. Daha yakışıklı değil miydi bu ya dedim. Vesikalık fotoğraftan dolayı öyleydi belki de. Ama hiç mi yaşlanmaz insan. Acaba evli mi çocuk var mı soruları geldi tabi aklıma ama araştırmadım. Profilin detayını görmem için giriş yapmam gerekiyordu giriş yapıp bakarsam da profiline kimlerin baktığını bildirim alacağını bildiğim için girmedim.
Çok garip bir ruh hali başladı bende. Yaklaşık 12 yıl öncesine dayanıyor bu. Ondan önce hiç kimse kalbimi çarptırmamıştı. O ve şimdiki halim arasındaki dönemi toplayıp çöpe atasım var, keşke mümkün olabilseydi. Çünkü çöp gibi geçti yıllarım bana göre... Hayatıma girenler hiç bir şey katmadı, hayat bana adam akıllı bir şey sunmadı, ben kendi aklımı başıma alamadım vs.
Hâlâ kelleşmediğine ve hatta saçları bile beyazlatmadığına göre kesin hâlâ bekar bence. Nerede çalıştığını biliyorum. Acaba kader bizi yeniden mi karşılaştırsa diye düşündüm bir süre, sonra vazgeçtim. Geçmişi geçmişte bırakmak lazım.

özlem

iletişim: ozlemkutlu2@gmail.com

4 yorum:

  1. Insallah hep okuruz,hep yazarsin bu blogda...

    Insan bazen bir hayalet gibi kendi gecmisinde dolasiyor.Ben tam.manasi ile bir gecmis zaman vurgunuyum.Bu vurgunluktan pekte memnun oldugum soylenemez.

    Size tavsiyem kesinlikle bu gunu yasamanizdir Ozlem hanim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)

      Ah o geçmiş, beynimizi bedenimizi en çok da ruhumuzu kemiren en tehlikeli virüs bence. Takılmamak lazım, kendimiz için ;)

      Ben de size aynı tavsiyede bulunuyorum, bugünü yaşayın.

      Sil
  2. Çok güzel bir mesajmış ama, bu tür şeyler insanı ne de çok mutlu ediyor.
    Çok samimi bir şekilde yazıyorsun. Bu yazın da öyle. Ben senin yerinde olsam sanırım iyice araştırırdım, aklında kalmış çünkü belli. Ya aklına takılmasın, bak, öğren, bekar mıymış hala ya da tamamen çıkar o iş olmayacak diye düşünüyorsan. Ama belki de bir şans daha vermeli, bilemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya çok mutlu oluyor insan :)
      Çok çok teşekkür ederim, mutlu oldum yine :) Araştırmayı düşündüm ama sonra sadece merak ettiğimi, onu istemediğimi, boşuna beynimi de kalbimi de bulandırmaya gerek olmadığını düşünüp bıraktım :)) amaaan boşver.

      Sil