Eyebombing furyası :)

- Temmuz 03, 2017


Recep Hilmi Tufan'ın blogunda gördüm az önce, hiç keyfim yoktu ama beni bile güldürdü :))
Yeni bir akım başlamış : Eyebombing. Cansız nesnelere göz yapıştırarak hayata gözlerini açtırıyorsunuz :)) Düşünsenize sokakta yürürken karşınıza birden komik bir surat beliriyor, gel de gülme :)
En iyi, en etkili antidepresan gülmek ve bir insanı güldürebilmek büyük sevap. ReHiTu sevap pointleri kaptı ben de nasipleneyim dedim :D

Bir poşet dolusu göz alıp, önüme gelen her uygun objeye yapıştırmak istiyorum :))

Buyrun örnekler:

 
 


Kaynak: http://eyebombing.bg

Benzer Yayınlar

16 yorum

  1. Biri bizi gözetliyor gibi bir ironi olmuş bu!..

    YanıtlaSil
  2. Cok eglenceli ya bayıldım 😄

    YanıtlaSil
  3. nerde satılıyooo kiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Süpermiş bu yaa bayıldım fotoğrafa:))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba..Artık yanımda bir torba gözle dolaşacağım da..gören olursa nasıl anlatırım bilmem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :)) yapıştırınca fotoğraflayıp paylaşın :D

      Sil
  6. Ben de böyle doğal olarak surata benzeyen yerler görünce resmini çekerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkat edince çok acayip silüetlerle karşılaşıyoruz gerçekten doğada :)) hayal gücümüzle de birleşince komik oluyor :)

      Sil
  7. Bunlarda çok güzel bayıldım 😊😁bende yapmak istiyorum 😊😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırtasiyeden oyuncak gözü alıp yap sende hemenn :D

      Sil