204 / 365

- Temmuz 23, 2017


Çok sıkıldım. Hayat çok boş ve sıkıcı geliyor, çok da kısıtlı. Çalış evlen aile kur gez ye iç hep bunların etrafında dönüyor hayat. Çok sıkıcı.
Bir de etraftakilerin, çevrelerinden biriyle evlendirme hevesi eklenince iyice çekilmez oluyor. Onunla tanış bununla tanış... Tanışmayacağım ya allallaaa... Bir iki tanesiyle tanıştım, hepsinin burnu kaf dağında. Kız naz yapar erkek çabalar olayı bu durumlarda yok. Erkek, armut piş ağzıma düş rahatlığında. Daha da kimsenin tavsiyesine güvenmem. Hem ben böyle iyiyim millete noluyorsa.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Ben lafı kimin dedigine bakarım. %90 ' ına da güvenmem ve yapmam 😀 çok iyiyse cennete gitsinler kuzum benim adaşıma oğlanmı yok salla elini bakim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha aynen canım ya :D ama yok elimi sallamayayım sonra kuyruk oluyorlar hangisini seçeceğime karar veremiyorum :D

      Sil
  2. Aman boşver canım benim güzel adaşım😁😊 benim onlar çok biliyorlar ya Rabbim güzel gönlüne göre versin inşallah canım benim 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel adaşım Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah :)

      Sil