199 / 365

- Temmuz 18, 2017

Bugün buraları sel götürdü. İstanbul, Üsküdar sabah korkunçtu. Bunun yanında işyerinde elektrikler gidip geldi bir kaç kere, dışarıda şimşekler çakıyor gök gürüldüyor sağanak yağış var tam korku filmi tadındaydı yani...

Haber sitelerinde acayip fotoğraflar var, bazılarına istemsizce güldüm kendimi tutamayarak. Bir de caps yapmışlar birine survivor'da gönüllüler finale yaklaşıyor diye, adamlar direklere, korkuluklara tırmanmış kalmış, güldüm valla napayım :)

Zor durumda kalan çok insan oldu mutlaka, Allah yardımcıları olsun. 1 yıllık yağmur bir günde yağmış.

Sizde durumlar nasıl?

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bizde bol bol sıcak var. :)

    YanıtlaSil
  2. Bizim burada aynıydı Sabah 7,8 gibi firla dım yerimden 😊 nasıl bir Şimşek çaktı ve arkasından Yıldırım düştü Allah'ım düşün bizim muhitin bile korktu kuzum 😊 maşallah çok yağdı mübarek Yağmur 😊 Rabbim beterinden korusun sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam evet çok fenaydı canım amin Allah beterinden korusun, giriş katlara ve birinci katlara su basmış hep. Eve geldim en üst kattayiz benim odaya da tavandan baya akmış halı, sandalye sırılsıklam olmuş. Herkes nasibini aldı herhalde,ama korkunçtu valla sabah.

      Sil
  3. Ankaraya da dün dolu şeklinde sağanak vardı bende epey şaşırmıştım. Temmuz ayındayız noluyor diye :D Mevsimler şaştı herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten dolu molu neler oluyor bu mevsimde :D dengesizlik her yerde :P

      Sil
  4. Çanakkale Geliboluda pek yağmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ege'ye pek uğramadı bulutlar galiba :)

      Sil