208 / 365

- Temmuz 27, 2017


Lavabodayken başladı dolu. Hava zaten saat daha altı olmamasına rağmen çok kararmıştı, sağanak bir yağmur geleceği belliydi. Ama fazla ses çıkarmaya başladı yağan şeyler. Bir şeyler kırılıyor, çatlıyordu sanki. Banyonun camına baktım, önünde kocaman bir buz parçası vardı. Duvara çıkıp uzanıp bi şekilde aldım o buzu çünkü hiç bu kadar büyük dolu olamazdı. Elimde buz parçası ile telaşla telefonumu arayıp buldum, fotoğrafını çekmek için mutfak camının önüne gittiğimde ise bildiğin şok geçirdim. Tam önümüzdeki çatıya kartopu büyüklüğünde buz parçaları düşüp parçalanıyordu. İdrak etmekte zorlandım. Bir anda beni acayip bir korku ve telaş sardı, kesin kıyamet kopuyor dedim. Evde tekim zaten bizimkiler de şehir dışında. İlk defa hava muhalefetinden dolayı ağlamak üzereydim yani. Tam salıcam kendimi sakin ol özlem bişey yok sakin diye diye sakinleştirdim kendimi. Normalde de korkarım gök gürültüsünden falan ama bu seferki acayip bir şeydi.

Evin önünde parkeden arabaların üzerinden sekiyordu devasa buz küreleri. Sokakta hiç kimse kalmamıştı ve yolları çamurlu su götürüyordu. Ne kadar sürdü bilmiyorum, ama çok şükür bitti.

---

Bu arada bugün işyerinden arkadaşla eyebombing yaptık. Güya bugünün konusu bu olacaktı ama havanın manyaklaşması önceliği değiştirdi.
Çok eğlendik, bir sonraki postta yaptıklarımızı paylaşıcam :) hatta neresi olduklarını da yazcam belki gidip görmek istersiniz :))

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Haberlerde izledim ben de çok geçmiş olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok sunucuya üzüldüm kız haber vericek diye ölecekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu twitterda gördüm inat etmiş gibi sunmak için :) kafasına patır patır düşüyordu buzlar

      Sil