181 / 365

- Haziran 30, 2017


Hâlâ hastayım, bizimkiler Yalova'da. Ben de işten çıktığım gibi yola koyuldum. Yalova'ya gidiyorum.
Şu an denizin ortasından yazıyorum. Çok canım sıkıldı. Daha bir saat var. Turyol'dayım. Kitap okuyayım dedim uykum geldi, işten çıkmadan tylolhot içmiştim direnç olsun diye o da uyku yaptı galiba, çok uykum var. Ama gemi de o kadar kalabalık ki oturmaya zor yer buldum, bir yere kıvrılıp uyumam imkansız.

Aklıma ne geldi ya, eskiden telefonlar daha Android değilken kızılötesi vardı. Böyle gemi yolculuklarında falan çok canımız sıkılınca kızılötesini açardık, muhtemelen bir çok kişi de açmış olurdu zaten. Oradan dosya gönderme talebi atardı bazıları, açınca selam nasılsın falan yazısı çıkardı. Hatta bu şekilde tanışıp sevgili olan bile vardı.
Neyse buraya yazınca uykum açıldı biraz.
İnşallah bu kısa tatil iyi gelir de pazar akşamı toparlamış şekilde dönerim İstanbul'a.

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Geçmiş olsun Özlem kızım. Dilerim ailenin yanında düzelirsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece ablam, inşallah. :)

      Sil
  2. Tekrar Çok geçmiş olsun canım benim inşallah iyi gelir sana bu tatil bir güzel dinlenip gel inşallah :) Evet ya neydi o eskiden kızıl ötesi :) güzeldi ama şimdi neler çıkardılar :) aştık kendimizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar çook teşekkür ederim canım benim :) ne çok hasta oldum bu sene değil mi? Bünyem zayıf galiba.
      Haha hatırlıyorsun di mi kızılötesini :) acayipti.

      Sil
  3. Cook gecmis olsun canim benimmm. İnsallah gecmistir bile simdiden. Yada gecsin iste dua edelim 😘 Dikkat et kendine. Soguk bisey yeme icme tamammi ,😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım benim yok daha geçmedi ama geçecek inşallah, duaya hayır demem :)) yani dondurmaya ara ver diyosun :) tamam canım siz de dikkat edin 😘

      Sil
  4. Kızılötesiyle böyle şeyler yapıldığını bilmiyordum :)Geçmiş olsun.Umarım en kısa sürede toparlanırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size denk gelmemiş demek ki :)
      Çok teşekkür ederim, inşallah.

      Sil
  5. Geçmiş olsun.Umarım kısa sürede toparlanırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yazın hasta olmak da daha zor sanki... İnşallah, saolun :)

      Sil
  6. çok geçmiş olsun. thylol hot çalışma prensibi uyku ile dinlendirerek iyileştirmek zaten diye biliyorum ben :) içtikçe uyursun, uyudukça terlersin ve pat diye iyileşirsin. uyuyup ter atarsan hiç bir şeyin kalmaz inş.

    iyi tatiller bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm çok mantıklı :) bu yorumunu okuduktan sonra hemen yattım, şimdi daha iyiyim. İsyerindeki klimalardan da kendimi savunabilirsem iyilesirim ins :))
      Çok teşekkür ederim.

      Sil