177 / 365

- Haziran 26, 2017


Evin önünde bir kaza oldu bugün. Motorsiklet, arabaya çarptı.

Motorsikletteki adamın bacağı yaralanmıştı, belki de çatlak ya da kırık vardı tam anlayamadım. Kaldırıma oturmuştu ama basabiliyordu sanki üstüne. Çok bağırıyordu ama :( bir de arabadaki çocukların eli yüzü çizilmişti. Başka bir şey yoktu. (İçe göçmüş arabanın ön sol kapısı ve motorsikletin parçalanmış ön kısmı haricinde.)

Sonra ambulans gelip aldı adamı.

Daha sonra ne oldu bilmiyorum, gitmem gerekiyordu çünkü.

---

Evde misafir bekliyoruz şu an, sizin nasıl geçiyor bayramınız?
Bu arada gündüz yemeye içmeye henüz alışamadım, susuyorum ama su içmek aklıma gelmiyor :s

Bu arada, fotoğraf Beykoz vapurundan çekildi.

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Günü kayıt altına alman ne kadar güzel bir şey Özlem :) Geriye dönük bakmak istiyorum yayınlarına ama bugünlerde biraz bunalımdayım. Durup dururken değil tabii. Yaşımı hissetmiyorum lakin, gerçekten kaldıramadığım, kolay kolay gençlerin bile kaldıramayacağı şeyler yaşıyorum. Benim bir şeyi yarım bırakmak veya başaramamak diye bir şeyi kabullenmem mümkün değil. Kaldıramam ve inadım katıdır, asla vazgeçmem, bu biraz yordu. Tüm yolları denememe rağmen, bazı insanlarda hiç etkili olmadığını gördüm. Yolun yarısında onca emeğimin hafife alınması ve gidişatı kötü yöne çekme çabası affedemiyeceğim bir şey. Ama elbet kendi anlayışıma göre başa çıkacağım.

    Mim vardı ya Özlem :) Onu yaptım ama tıpkı benim gibi atipik oldu sanırım. Vaktin olursa fikrini merak ediyorum kızım.
    Bugün önünüzde olan kazaya tabii ki üzüldüm. Dilerim şifa bulmuşlardır insancıklar. Allah kimseye göstermesin. Bayram boyunca kaç tane kaza olmuş şehirler arası yollarda. Hayat işte kızım. Bir yerde duruyor bazıları için. Senin, son günde olsa bayramını kutluyor, gözlerinden öpüyorum canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacığım, moral bozucu durumlar yaşamana üzüldüm. Sen anlatınca biraz kendimi de gördüm. Maalesef mükemmelliyetciyiz ve bu huyumuz bize rahat vermiyor bir türlü... İnşallah her şey düzelir.
      Mime hemen gelip bakacağım, ellerine sağlık :)
      Kaza olayı üzücüydü, çok etkilendim ben de. Diğer kazaları bilmiyorum haberleri izleyemiyorum içim daralıyor çünkü...
      İyi bayramlar ablacığım her şey güzel gönlüne göre olsun.

      Sil
  2. Üzücü bir olay:( Motısiklet kazaları beni hep ürkütür... İyi bayramlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de öyle:( emniyet kemerleri olmadığı için galiba, her an firlayabilirsin gibi üstünden. İyi bayramlar :) teşekkürler

      Sil
  3. Üzücü bir kaza olmuş geçende bizim burada oldu kaza Rabbim korusun kazalardan 😞..bayram da bitti Rabbim daha nice güzel bayramlar görmeyi nasip etsin inşallah canım benim çok güzel bir kare 😊sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Amin, Allah korusun. Teşekkürler canım sevgiler :)

    YanıtlaSil