Mim : Yaz için öneriler

- Haziran 17, 2017

Önerilere her zaman herkesin ihtiyacı vardır. Neler çıkacak şimdiden çok merak ediyorum :)

Mim'mimizin konusu çok renkli. Yaz aylarına girdiğimiz şu günlerde zamanımızı en verimli şekilde geçirmek için ya da olası problemlere karşı önlem almak için öneriler paylaşıyoruz. Amacımız yazın hakkını vermek :)

Yalnız bir ricam var, mimi cevaplarken yukarıdaki görseli de kullanmayı unutmayın.

Bu yaz, hasır ipten yapılan sandaletler çok kişinin ayağında görülecek gibi.

İlk defa Instagram'da denk gelip de gördüğüm bu sandaleti giyenler çok rahat olduğunu söyleyip duruyor. Belki de bir tane almalı, ne dersiniz?

Bu yazın sembolü Flamingolar !

Kıyafetlerinizde, plaj çantasında veya mayoda bu deseni tercih edebilirsiniz.
2017 yazında modası flamingo ve bence çok güzeller :)

Bir diğer önerim de lavanta yağı ya da lavanta kolonyası olacak. Yani kısacası lavanta :)
Dün sevgili blogger komşum Handan'ın blogunda bir yazıya rastladım, börtü böcekleri uzaklaştırmak için lavanta kullanıyormuş. Daha önce duymamıştım o yüzden çok şaşırdım.
Yaz mevsiminin sinir bozucu vızıltılarından ve kaşıntılarından korunmak için bu öneriyi denemekte fayda var.
Baş ucunuza, lavanta yağı döktüğünüz bir parça pamuğu koyup öyle yatarsanız hem rahat hem de mis kokulu bir uyku çekebilirsiniz :) Ya da pamukla falan uğraşmak istemiyorum derseniz direk cildinize lavanta kolonyası da sürebilirsiniz.

Peki sizin bu yaz için önerileriniz neler?
Bir kitap önerisi ya da spor aktivitesi önerisi, güneş kremi önerisi, yüz maskesi önerisi vs olabilir, yani yaza uygun her türlü öneri kabul :)

Herkesi bu mime davet ediyorum ama ille de bir kaç isim vermem gerekirse :
Daha mutlu yaşam (yazısı için tıklayın)
Ece Evren (yazısı için tıklayın)
Ben meczup (yazısı için tıklayın)
Cem Kazan (yazısı için tıklayın)
Filiz Şahin
Persephone (yazısı için tıklayın)
Tuğçe Yüksel (yazısı için tıklayın)
Handan (yazısı için tıklayın)
Sessiz kaldım
Ve isteyen herkes... Katılanlara şimdiden kucak dolusu sevgiler 🤗

Benzer Yayınlar

26 yorum

  1. Cok güzel.bir sandalet. Gecen gün tv de yapimina sahit oldm.basit bir el iscili istiyor ama o bende yok iste :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya kendimiz yapabiliyormuymusuz bilmiyordum :) evet ben de cok beğeniyorum. Bu arada istersen den de alabilirsin mimi, senin tercihine bırakmak istedim benzerini yaptığın için

      Sil
    2. Eda demir minlemisti ben yaptim canm yoksa kesin yapardim. :) Hatta bir öneriyide tanittim. Cok tesekkr ederim baska mimlerde seve seve bulusuruz :)

      Sil
  2. çok güzel bir mim olmuş :)) iç açıcı :)) lavanta severim :) Sandalet de çok güzelmiş gerçekten bir bakmak gerek :)) çok güzel öneriler olmuş emeğine sağlık canım benim bende en kısa zamanda yaparım inşallah mimler birikti :)) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Benim önerilerim daha çok psikoloji üzerine olur tabi ki :)) En kısa zamanda cevap yazacağım :)) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim merakla bekliyorum onerilerinizi :))

      Sil
  4. Ben o sandaletleri çok beğeniyorum. Becerebilsem kendim yaparım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum,bi denemek lazım belki yapabiliriz :))

      Sil
  5. Benim öneriler daha çok film ya da kitaba girebilir 😉

    YanıtlaSil
  6. Hımm, aklıma gelen bir iki şey var, en kısa sürede yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ediyorum :) bekliyor olacağım

      Sil
  7. flamingolar ne güzelmiiiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Deeptone :) hoş görünüyor

      Sil
  8. O sandaletleri ilk kez Sibelynka'da bir de sen de gördüm ama güzelmiş :). Flamingolar da çok sevimli :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de :) senin önerilerini de şimdi gördüm,cok Güzeller :)

      Sil
  9. Sandaletler ne kadar ilgi çekici yaa :) Lavanta kolonyası edineceğimm, çiçek kokularına bayılırım.Kısacası çiçekleri çook severimm. Bu mimi yapacağım en kısa zamanda,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, bekliyorum :) lavanta kolonyasını ben de alacağım :))

      Sil
  10. Güzel bir öneri, adı da güzelmiş Özlem'ciğim. Yarından tezi yok düşünmeye ve hemen yapmaya hazırlanıyorum. Mimlediğin için teşekkürler kızım. Sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam asıl ben teşekkür ederim merakla bekliyorum :)

      Sil
  11. Hımm yazınızı google + sizi önerdim Özlem'cim .Bakalım, ben de bi düşüneyim size neler önerebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim, şimdi gördüm :) sizin önerilerinizi de bekliyorum o zaman :) yaptığınızda belki gözümden kaçabilir diye bana da haber verirseniz bu yazıya sizin linkinizi de eklerim :)) tekrar teşekkürler :*

      Sil
  12. Kızlar dün büyükada da gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haber veridğin için teşekkürler :)

      Sil