Karışık


Bir adam var, kibar(-mış, ben pek tanımıyorum), ama boncuk dağıtır derecede kibar. Kızlar da hoşlanıyor sanıp hayallere kapılıyorlar. Bunlardan biri de benim bir arkadaşım.
Yıllardır platonik aşık. Vazgeçirmeye çok çalıştım hep geri tepti. Ama kırmadan, usul usul anlatarak izah ederek yapmaya çalıştım bunu. Bak sana uygun değil dedim evet ben de biliyorum dedi. Napayım elimde değil deyince de artık bir şey diyemez oldum. Konuyu çevirmeye çalışıyorum ama her şeyi ona bağlıyor,konu nasıl olduğunu anlamadan ondan bahsetmeye dönüyor. Pes ettim. Bari yanında olayım içini döksün anlatsın dedim yorum yapmamaya çalışarak dinledim. Ama bugün artık canıma tak etti, açık açık söyledim bu kişi sadece egosunu besliyor hepinize iş atıyor hepiniz de kendinizi onun için farklı sanıyorsunuz. Bilerek yapıyor bunu, size kendinizi özel hissettiriyor ki ilgilenmeye devam edin diye, dedim. Ama niye öyle baktı o zaman falan dedi, bir tek sana mı öyle bakıyor sanki, diğerlerine de yapıyor aynı şeyleri dedim. Kusura bakma biraz acı konuşuyorum ama dışarıdan bakan bir göz olarak görünen şey bu dedim. Savunmaya geçti tabi ama hak da verdi. İçeri geçelim mi dedi döndük çalışma yerlerimize. Çıkışta, konuşmamızdan sonra üzüntüden başına ağrı girdiğini söyledi. Üzüldüm. Keşke tutsa mıydım dilimi acaba?
Dost acı söyler, belki bir daha benimle konuşmak bile istemeyebilir ama bu vesileyle bu saçma platoniklikten kurtulur belki de.
Adama hislerini açıklayıp ret cevabı almış biri bu ayrıca bunu da belirteyim. Diğer kızlar da aynı şekilde, ret cevabı alıp hâlâ "ama bana böyle baktığına göre aslında reddetmedi" havalarında. Hâlâ umutları var.
Adamı da Allah bildiği gibi yapsın. Güya çok iyi niyetli, saf, kibar biriymiş ama "dikkatli davran yanlış anlıyorlar" diye uyarılmasına rağmen kızların hayalleriyle oynuyor resmen.

---

Eve gelirken markete uğradım. Tam kasadan aldıklarım geçmeye başladı bir kadın gelip benimkilerin önüne kendi aldıklarını koydu sonra da kasanın diğer yanına geçip poşete uzandı hemen. Kasiyer de farketmeden onunkileri de benimkilerle birlikte geçirince uyardım. Hanımefendi benimkilerin önüne koyduğu için karıştırdınız dedim "aa öyle mi pardon" dedi kadın, bi başını kaldırdı baktım tanıdıkmış meğer bizim komşuymuş. Ne o benim ismimden emin ne de ben onunkinden. Ben ona direk sen ya da abla diyorum o bana aşkım diyor. Aşkım?? Çocuk desen değilim, samimi komşular da değiliz. Garipsedim.

---

İşyerinde birlikte çalıştığımız abla ben ona bir şey söylemeden benim ne düşündüğümü hissettiğimi falan anlıyor. Kimden hoşlanıyorum kimseden hoşlanmıyorum aslında kime ayıp olmasın diye öyle davranmışım falan. Dan-dan söyledi geçende, hayatımda hiç kimse beni bu kadar iyi tanımamıştı dedim. İçinde güçlü bir enerji var, bakışlarıyla kaşık bükse şaşırmam herhalde 😁
Bu fotoğraftaki kutu ona gelen bir hediye. Çok hoşuma gitti fotoğraf çekmeden edemedim. Rengarenk :)
Keseler de lavanta kesesi, mis.

özlem

Merhaba, 1986 İstanbul doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Eski yazılımcı, şimdi kamu personeliyim. Bloggerlığın daha popüler olduğu ilk yıllarda bir çok blog açtım ama kısa süre sonra kapattım. Yıllar sonra geri döndüm. 5 Eylül 2016'dan beri bu blogta yazıyorum.

iletişim: ozlemkutlu2@gmail.com

4 yorum:

  1. Üzgünüm ama arkadaşın konusunda hatalısın... Senin bu şekilde uyarman arkadaşını o adamdan vazgeçirmez senden vazgeçirir . Ve hiç kimsenin diğer bir kişinin hissettikleri ile ilgili böyle bir tepki verme hakkı yok ne yazık ki.
    Arkadaşın madde kullanır engellersin, alkollü araç kullanmak ister engellersin, işte suç sayılacak birşeyler yapar engellersin ama hissettikelri için engel olmak çocoğun bile olsa ters tepecek bir şey ne yazık ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ters teper mi tepmez mi onu zaman gösterecek ama her şey bu kadar açıkken hatta gizli gizli dalga konusu bile olmaya başlamışken, uyarmadan edemedim.
      Aşıkken göremiyor, anlayamıyor insan bazı şeyleri. Dış gözlerin yorumuna kulak tıkamamak lazım. Bence. Benden vazgeçecekse geçebilir. Artık susabileceğimi sanmıyorum çünkü :)

      Sil
  2. Ne samimi anlatmissin. Ben de ters teper diyecegim maalesef bir anne ve egitimci olarak. Arkadasimiza düsüncemizi paylasmakta sorun yok söylerken de ben bu konuda böyle düsünüyorum diye israr etmeden söylenebilir. Ama kisiler kendi yasamadan farkina varamiyor cogunlukla 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Tam bir yıldır ters teper diye susuyorum desem :))

      Sil