Challenge / Apartman Sohbetleri #13 : Asla cesaret edemeyeceğin bir şey

- Mayıs 11, 2017


Hani bazı videolarda veya resimlerde siz de denk geldiyseniz bilirsiniz, koskoca örümceği yüzünde, üzerinde gezdirenler var ya işte ben ona asla cesaret edemem sanırım.

Misal:

---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? (link)
  4. Çocukluk kahramanın kimdi? (link)
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı? (link)
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? (link)
  7. En saçma zevkin? (link)
  8. En büyük çılgınlığın? (link)
  9. Çocukken en çok korktuğun şey? (link)
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin? (link)
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an? (link)
  12. En maskulen/feminen yanın nedir? (link)
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Bu o kadar korkulacak bir şey değil bence:)
    Fare daha kötüdür misal. Örümcek biraz daha küçük olursa yüzümde değil ama elimde gezdirebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanamıyorum sana ya, ben gezdiremem :) fareden daha korkunç geliyor bana

      Sil
  2. örümcek çokta korkulacak bir şey değilmiş :) ama tabi bende yüzümde gezdirmez dim yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şu fotoğrafa bakmakta bile o kadar zorlandım ki, herkes benim kadar korkmuyor demek ki :) uzun ve çok bacaklı şeyler beni çok ürkütüyor ya :S

      Sil