Challenge / Apartman Sohbetleri #12 : En maskulen/feminen yanın nedir?

- Mayıs 03, 2017



En maskülen yanım: Valla düşündüm düşündüm bulamadım...

En feminen yanım: Feminen kelimesi kadınsı erkekler için kullanılan bir kelime daha çok, yani nasıl cevap vereceğimi bilemedim ki şimdi...

Aman ya ne zormuş çelıncın bu sorusu, bir soru çıkıyor böyle tıkanıyorum bir türlü ilerleyemiyorum sonra :)

Hmmm....

Çok kibar bir insanım, en feminen yanım bu olsun. Maskülen yanım da, duygularımı belli etmiyorum, bu olsun. Oh be :)

---

Apartman Sohbetleri Challenge:
  1. Nasıl bir apartmanda büyüdün? (link)
  2. Çocukluk eğlencen neydi? (link)
  3. Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? (link)
  4. Çocukluk kahramanın kimdi? (link)
  5. Gereksiz bir yeteneğin var mı? (link)
  6. Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? (link)
  7. En saçma zevkin? (link)
  8. En büyük çılgınlığın? (link)
  9. Çocukken en çok korktuğun şey? (link)
  10. En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin? (link)
  11. Karşı cins karşısında en çok utandığın an? (link)
  12. En maskulen/feminen yanın nedir?
  13. Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?
  14. En sevdiğin fiziksel acı?
  15. Almış olduğun en saçma teklif?
  16. Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?
  17. Annenden ve babandan ne öğrendin?
  18. Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?
  19. Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?
  20. Hayat sana ne öğretti?

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Yapmaktan çok keyif aldığım bi challenge idi. Bi kaç soruyu birleştirince daha keyifli oluyor deneyin bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bir challenge bence de :) ben daha bir soruyu cevaplarken böyle zorlaniyorsam birkaç soruyu birden cevaplayabilir miyim bilemedim ama deneyeceğim 😁

      Sil
  2. Zormuş sorular ama iyi cevap yazmışsın güzel di emeğine sağlık canım benim sevgiler az kaldı challengen 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sorular zor bu yüzden de erteleyio durdum :)) çok teşekkür ederim canım adaşım 😘

      Sil
  3. Feminen kadınsı, maskülen erkeksi demek, fransızcadan girmiş dilimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum :) ama cevaplaması zor.

      Sil