222 / 365

- Ağustos 10, 2017


Eskiköy yaylası diye bir yere gittik, Armutlu'ya bağlıymış. Tavuk çiftliği, bir at ve meyve ağaçları olan sakin bir yerdi. Ama sahiplerinin hayattan bıkmış gibi bir halleri vardı. Güzel fotoğraflar çektim ama makinede olduğu için buraya ekleyemiyorum şu an. Wifi yok onun dışında oluyor mu bilmiyorum. Uğraşasım da yok açıkçası 😁 Instagram'a eklemelik çok güzel asma fotoları var elimde 😄

Yorgunluğu attık. Bu fotoğraf yorgunluk Nescafe'si 😁 Annemin fincan takımı ne hoş değil mi?

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Pek güzelmiş anneciğin fincanı 😊 bekliyoruz güzel fotoları nı 😊 keyfini çıkarın canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım İstanbul'a dönünce paylaşıcam inşallah 😁

      Sil
  2. Fincanda güller açmış ne güzel. Keyifli zamanlar diliyorum size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç yıllıktır kimbilir 😁 ama bence de güzel. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Gerçekten çok hoş... İyi dinlenceler... Sevgiler...

    YanıtlaSil