Sade Sati dönemi

Sade Sati dönemi

Yaklaşık bir hafta önce şu adresten  Hint astrolojisine göre burcumu öğrenmek için başvurdum. Dün mail olarak cevap geldi. Hint astroloji...

Devamını Oku
Bu haftaki aramalar

Bu haftaki aramalar

Haftalık aramalara bir bakayım dedim az önce, sonuç bu. Ara ara bakıyorum böyle, hep muntazam şekilde aranıp da gelinmiş oluyor. Bazen...

Devamını Oku
Diziler ve kitaplar

Diziler ve kitaplar

Bu aralar bir yandan dizi izleme diğer yandan kitap okuma çabalarındayım. İki haftadır Yaprak Dökümünü izlemeye başladım. TVde yayınlanıy...

Devamını Oku
İlk avokadonun ömrü kısa oldu

İlk avokadonun ömrü kısa oldu

Maalesef ki, budadığım ve yeniden filiz verdi diye sevindiğim avokado ağacım toparlanamadı. Birkaç gün önce sıvı gübre verdim ama o da f...

Devamını Oku
165- Serinin son yazısı

165- Serinin son yazısı

Evet arkadaşlar bu seriyi burada yarım bırakıyorum. Çünkü kısa ve sık yazmaktan çok sıkıldım. Biraz mola vermem gerekiyor arada. Seriyi t...

Devamını Oku
164- Bitkisel haller

164- Bitkisel haller

Budama makasım ve aşı macunum geldi bugün. Makas gönderen satıcı ayriyetten bir de siyah bant göndermiş. PVC bant mı deniyor bilmiyorum. ...

Devamını Oku
163- Alışveriş çılgınlığı

163- Alışveriş çılgınlığı

İki gündür alışverişe sardım. Aldığım şeyler de budama makası, sıvı gübre, çamaşırlık falan. Birbirinden alakasız şeyler. Şimdi de çok am...

Devamını Oku
162- Toz tarçınla bitkileri canlandırmak

162- Toz tarçınla bitkileri canlandırmak

Bugün internette denk geldim, toz tarçın bitkileri iyileştirip hastalıkları gideriyormuş. Kurumaya yüz tutan minik avokado filizime döktü...

Devamını Oku
161- İlklerin naifliği

161- İlklerin naifliği

Bayramda ilgilenemediğim ve hata edip çok güneş gören bir yere koyduğum minik avokado filizim sıcaktan ve susuzluktan yanmış, kurumuş :( ...

Devamını Oku
160- Psikolojik temizlenme günleri

160- Psikolojik temizlenme günleri

Bu iki gün, bir şeylerden farkındalık yaşayıp ağlayarak geçti resmen. Seninle Başlamadı isimli kitabı okuyorum. Aile travmalarının biz...

Devamını Oku
159- Örümceklerle mücadele

159- Örümceklerle mücadele

Bu kötü görüntü için kusura bakmayın ama buraya eklemem lazımdı. Bu gördüğünüz top top olan şeyler örümcek yumurta keseleri. Dişi örümcek...

Devamını Oku
158- Cuma

158- Cuma

Çok sıcak bir gündü, gündüz evden çıkmadım akşam sahile indik. Ev fırın gibi ama dışarısı yine iyiydi. Yarın Haftasonu başlıyor ve sonra...

Devamını Oku
157- İlk midye tadımı

157- İlk midye tadımı

Bugün genelde dışarıdaydım. Bir ara arkadaşlar midye aldı, ben çok tiksinirim bana da “ sen de al çok güzel” falan dediler ama çok keskin...

Devamını Oku
156- Yoğun bayram

156- Yoğun bayram

Uzaktan gelen kalmalı misafirlerle devam ediyor bayram. Ama benden bu kadar yeter artık bunaldım. Yarın sabah arkadaşlarla dışarı çıkıcam...

Devamını Oku
155- Bayramın ilk günü

155- Bayramın ilk günü

Bugün bir yere çıkma planımız yoktu ama bir anda kendimizi anneannemde ve teyzemde bulduk :)) Yarın da dayım ve halam gelecekmiş. Güya ...

Devamını Oku
154- Ramazan ayı bitti

154- Ramazan ayı bitti

Yarın Ramazan bayramı. Şimdiden bayramınız kutlu olsun. Mübarek günde de böyle bir alıntı seçmem pek uygun olmadı belki ama son zamanlar...

Devamını Oku
153- Yeme düzeniyle değişen hayat

153- Yeme düzeniyle değişen hayat

Ramazan’dan önce hem paketli gıdaları hem de kahveyi baya abartmıştım. Neredeyse iki günde bir starbuckstan kahve alıyor her akşam da ya ...

Devamını Oku
152- 9 günlük tatilin ilk günü

152- 9 günlük tatilin ilk günü

Lgs bitti gitti sonunda, bakalım inşallah güzel yerlere yerleşir çocuklar. Sınav sistemi liselere girişte bile iki oturumlu olmuş. Sabah ...

Devamını Oku
151- Kadir gecemiz mübarek olsun.

151- Kadir gecemiz mübarek olsun.

Bugün mübarek Kadir gecesi. Allah dualarımızı kabul etsin. Gönlümüzdekileri hayırlısıyla nasip etsin. Tüm dua bekleyenlere dua edelim, bi...

Devamını Oku
150- Sevgili Pitayacığım

150- Sevgili Pitayacığım

Kaktüsüm kaktüsüm diye yere göğe sığdıramadığım, Datça hatırası olsun diye yanıma aldığım kaktüsümün bir Pitaya olduğunu öğrendim bugün. ...

Devamını Oku
Zümrüt apartmanı rezilliği ve pedofili ifadeler içeren kitaplar

Zümrüt apartmanı rezilliği ve pedofili ifadeler içeren kitaplar

Ayşe Kulin'in Gece Sesleri  kitabını okuyunca dehşete düşmüştüm ama yaşım küçük diye ben abartıyorum galiba deyip yine de atlaya atl...

Devamını Oku
149- Kaktüsten çıkan şeyin ne olduğunu bulamıyorum

149- Kaktüsten çıkan şeyin ne olduğunu bulamıyorum

Bu ne olabilir ya? Googledan aramayı denedim ama nasıl arayacağımı bilemedim, kaktüsten çıkan sarı şey uzun şey falan yazdım bir şey çıkm...

Devamını Oku
148- 30 dereceyi gördük bugün

148- 30 dereceyi gördük bugün

Ne kadar sıcaktı bugün. İşte klima, serviste klima olunca servisten indiğim anda içine düştüğüm sıcak havayla başıma aniden bir ağrı sapl...

Devamını Oku
147- Kendine iyi bak

147- Kendine iyi bak

Bu kitap resmen elimde süründü. Martın başında başlamıştım anca bitti. Roman olmadığı için bir akıcılığı yok. Başlık başlık ilerliyor, ...

Devamını Oku
146- Frida

146- Frida

Bugün Frida filmini izledim. Ben, Diego’yu sürekli Frida’yı kandıran yalancı, hiç sevmediği halde seviyor görünen bir şerefsiz sanıyordum...

Devamını Oku
145- Chernobyl dizisine başladım

145- Chernobyl dizisine başladım

Chernobyl dizisini izlemeye başladım. Doğduğum yıla tekabül etmesi de ayrıca beni izlemem için kendisine çekti. Çok rahatsız edici ama ma...

Devamını Oku
144- Başlık bulamadım

144- Başlık bulamadım

Bu çekirdek benim değil, işyerinden birinin. Herhalde üç dört ay sürmüştü çekirdeğin çatlaması. Bazı avokado çekirdeklerinin çatlayıp kök...

Devamını Oku
Kaktüsün ucundaki değişik şey

Kaktüsün ucundaki değişik şey

Datça'da sokaktan bulup getirip İstanbul'da diktiğim ve sonradan yavru veren kaktüsümün yavrusunun(ya da dalının) ucunda s...

Devamını Oku
Budadığım avokadonun yeni filizi

Budadığım avokadonun yeni filizi

Budadığım, hatta direk gövdesinden kestiğim avokado ağacının yanlarından bir şeyler çıkmıştı en son. Bu sabah kontrol ettiğimde birinin b...

Devamını Oku
143- Sıcak

143- Sıcak

Ayaklarım çok şişiyor bu aralar. Spor ayakkabı bile sıkıyor artık. Hem oruç hem de sıcaklar olunca vücut ödem toplamaya başladı galiba. ...

Devamını Oku
142- Nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmadığını

142- Nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmadığını

Genelde hayattan ne istediysem hep tersi oldu. Ne umduysam tersini buldum. Ne için çabaladıysam olmadı vs. Son bir birbuçuk yıldır boşver...

Devamını Oku
141- Nakkaştepe millet parkı

141- Nakkaştepe millet parkı

Bugün yeni yapılan Nakkaştepe Millet parkına gittim. Bayıldımmmmm. Manzarası mükemmel. Piknik alanları var bir sürü, çocuk parkuru var ve...

Devamını Oku
Game of Thrones bitti

Game of Thrones bitti

Dün akşam Game of Thrones'un final sezonunun son bölümünü izledim ve G.O.T. efsanesi de böylece bitmiş oldu. Diziyi diğer izleyicil...

Devamını Oku
140- Üsküdar’da iftar

140- Üsküdar’da iftar

Bugün kızkardeşimle Üsküdar’da iftar yaptık. Fena değildi. Canlı müzik vardı o güzeldi :) Bugün nihayet bir isim bulup da wordpress site...

Devamını Oku
139- Hz Adem’in annesi

139- Hz Adem’in annesi

Dünyadaki herkesin bir annesi var, hayatta olsun ya da olmasın. Herkes doğum yoluyla geldi dünyaya. Yani her insanın öncesi bir kadının r...

Devamını Oku
138- Belki de hayat Facebook’taydı

138- Belki de hayat Facebook’taydı

Az önce biraz facede gezindim de daha samimi geldi birden nedense. Bu instagram ve Twitter, özellikle instagram çok soğuk bir mecra gibi ...

Devamını Oku
137- Bugün Cuma

137- Bugün Cuma

Odam savaş alanı gibi ama toplamaya gücüm yok. Ben azalttıkça çoğalıyor eşyalar sanki, nasıl bu kadar dağınık olabiliyorum ben de anlamıy...

Devamını Oku
136- Telefon kılıfım

136- Telefon kılıfım

Kardeşimle bu ramazan ayı gelmeden önce bir gün iftarı dışarıda yapalım demiştik ama piknikvari değil de restoranda iftar menüsüyle dolu...

Devamını Oku
135- Allah bizi yarattı ve fırtınanın içine bıraktı

135- Allah bizi yarattı ve fırtınanın içine bıraktı

Geçenlerde YouTube’dan Nouman Ali Khan’ın bir sohbetini dinledim. Diyordu ki, Allah bizi yarattı ve bir fırtınanın içine bıraktı. Allah’...

Devamını Oku
134- Güllaç

134- Güllaç

Nihayet güllaç yiyebildim. Eve gelirken kendim aldım pastaneden :) Pastanedeki kız bir şey anlattı, size de söyleyeyim de dikkat edelim....

Devamını Oku
Rossmann ve Watsons indirimi

Rossmann ve Watsons indirimi

Çok gezme imkanım olmadı ama sanırım her üründe indirim var. Çünkü pot o'miracle lip balm normalde hiç indirime girmez. Pembesi, kahv...

Devamını Oku
133- Sosyal medya üçlüsü

133- Sosyal medya üçlüsü

Zaman yetmiyor diyecektim ama farkettim ki zaman değil enerjim yetmiyor. Ya da hevesim mi yetmiyor acaba... Telefonu elimden bir bırakabi...

Devamını Oku
132- Anneler günü

132- Anneler günü

Tüm annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun ♥️

Devamını Oku
131- Akraba iftarı

131- Akraba iftarı

Bugün toplu akraba iftarımız vardı, ayrıca dayımın çocuklarının sünnetiyle birleştirildi. Her sene gelenekseldir bizde, birbirimize gitm...

Devamını Oku
130- Taksit ödemeden yaşayamıyor muyum neyim

130- Taksit ödemeden yaşayamıyor muyum neyim

Daha Laptopun ve telefonun taksitleri yeni bitmiş ve kartımı eksiden zar zor çıkarmışken dayanamayıp yine takside girdim çünkü robot süpü...

Devamını Oku
129- Ramazan nasıl gidiyor?

129- Ramazan nasıl gidiyor?

Gerçekten de alışma süreciymiş baş ağrısı oruca, bugün dördüncü gündü ve başım ağrımadı o kadar. Oruç ne önemli bir süreçmiş işin içine ...

Devamını Oku