280 / 365


Bugün dolapları toparladık biraz annemle karneler, okul notları falan bir sürü tarihi şey çıktı. Sonra yorgunluk kahvesi ile bitirdik iyi geldi.

Dün gece apar topar yazınca her şeyi söyleyemedim. Tiyatrodan önce arkadaş ile parka oturup atkı ördük, bizi gören iki teyze yaklaşıp bize övgüler yağdırdı. Zaten biz de film gibiydik yani, banka oturmuş bir yandan örgü ören bir yandan bıdı bıdı sürekli konuşan iki kız :) etrafta da köpeklerini dolaştırmaya çıkaranlar vardı. Öyle sevimli köpekler vardı ki Dalmaçyalısından Çin aslanına kadar :)
Hava kararana kadar orada ördük, çok güzel oldu. Sonra biraz yürüyüp Martı oyununa gittik.
Valla açık konuşmam gerekirse yıllar önce Martı kitabını okuyup bir şey anlamamıştım, oyundan da çok bir şey anlamadım ama dekor, kıyafetler çok güzeldi 😁

özlem

iletişim: ozlemkutlu2@gmail.com

2 yorum:

  1. Ne olduğu anlaşılamayan film ya da tiyatrolar çok sıkıcı oluyor, ben de muzdaribim bu durumdan, o kadar ünlü bir eser olduğuna göre uyarlarken senaryoyu iyi kurgulayamamışlar diye düşünüyorum. Kahveye bakarken içim ısındı:))))sevgiler

    not: Sahi zahmet olmazsa, yazıların puntosunu bir tık büyütürsen çok sevinirim, çok zor okuyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum ablacığım belki de bende sorun vardır ama çok bişey anlayamadım 😁
      Aaa tabi ki büyütürüm bilmiyordum zorlandığını bundan sonra büyütüp yazarım ya da otomatik tüm yayınların puntosunu büyütürüm bir ara :) sevgiler

      Sil