304 / 365

304 / 365

Bu iki yazarı da ilk defa okuyacağım. Uzun hikaye'ye başladım bugün. Elime aldığımda, bu ne incecik kitapmış ya neden uzun hikaye dem...

Devamını Oku
303 / 365

303 / 365

Sene başında kendime bir hedef belirlemiştim, bu yıl 20 kitap okuyacağım diye. Goodreads'da görmüşsünüzdür yanda var. Bugün baktım 12...

Devamını Oku
302 / 365

302 / 365

Öncelikle Cumhuriyet bayramınızı kutluyorum. Günlük güneşlik bir pazar günüydü bugün. Evden çıkasım yoktu ama akşama doğru artık baktım...

Devamını Oku
301 / 365

301 / 365

Çıktık dağ bayır dolaştık biraz :)) Yağmura yakalandık ama değişik bir gün oldu iyi oldu. Fotoğraf: İzmit/Sipahiler Köyü

Devamını Oku
300 / 365

300 / 365

Atkı bitti, ponponları da taktım artık kışa hazırım :)) Hava buz gibi :( sabah buzdolabında uyanmış gibiydim. Gözümü kapatıp açtığımd...

Devamını Oku
299 / 365

299 / 365

Atkı bitti, ponponların bir kısmını yaptık bir kısmı yarına kaldı. Havalar da soğudu hemen takmaya başlarım muhtemelen.

Devamını Oku
298 / 365

298 / 365

Atkı bitti sonunda :)) ama ponpon yapicaz yarın Tuğba'yla o yüzden şimdi Fotoğraf paylaşmıyorum. Mini teraryum yaptım bugün, Fotoğr...

Devamını Oku
297 / 365

297 / 365

Atkı bitti bitecek deli gibi ördüm bugün. Tuğba duy sesimi 😁 Yarın bitmiş olur herhalde, olmadı diğer gün... Fotoğraftaki mini drone,...

Devamını Oku
296 / 365

296 / 365

Allah'ım bu atkı bitmeyecek mi? Yapamıyorum, sıkılıyorum. Sıkıcı bir gündü bugün, bi acayipti hava. Yarından itibaren yağışlar başl...

Devamını Oku
295 / 365

295 / 365

Kızkardeşim ile Çengelköy'e gittik, Çınaraltı'nda kahvaltı yaptık. Çoook kalabalıktı. Sonra da biraz gezip çikolatakahve'de ka...

Devamını Oku
294 / 365

294 / 365

Gün boyu evdeydim. Sabah da 10 olmadan uyandım, bünye gündüz uyumaya alışık değil ki... Kitap okudum, "sıfır noktası" bitti. ...

Devamını Oku
293 / 365

293 / 365

Sonunda bugün Cuma, haftasonuna ulaştığım için çok mutluyum. Acayip uykum var henüz saat erken olmasına rağmen. Bu haftasonu iyice dinlen...

Devamını Oku
292 / 365

292 / 365

Haftasonuna bir gün kaldı. Dinlenmek istiyorum artıkkkk... Bugün bu fotoğraftaki maskeyi denedim, gözenekleri tertemiz yaptı şimdilik me...

Devamını Oku
291 / 365

291 / 365

Servisten iki arkadaş ile parka gidip çekirdek yemek için servisten erken indik. Parktaki bankları beğenemedik, bu pis bu ıslak derken te...

Devamını Oku
290 / 365

290 / 365

Bugün hayattan bıkmış bir haldeyim neden böyleyim anlamadım tahammülsüz ve alıngan gibiyim. Bir arkadaş hiç ilgimi çekmeyen özel hayatıy...

Devamını Oku
289 / 365

289 / 365

Geziyi yazmam lazım ama hiç bir şey yazasım yok. Bir de çok yorgunum. Kafamı toparlayıp yazicam. :) Gün nasıl geçti anlamadım, kendimde ...

Devamını Oku
288 / 365

288 / 365

İstanbul'a döndük. Eve yeni girdim. Detaylar sonra 😁

Devamını Oku
287 / 365

287 / 365

Edirne'deyiz, oteldeyiz. Anı tur ile geldik. Sabahın 5inde kalkıp 7de yola çıktık. Koştur koştur her yeri gezip otele ulaştık sonunda...

Devamını Oku
286 / 365

286 / 365

Bugün hayatımda ilk defa kokoreç yedim. Arkadaş güzel bir yere götürdü, ayıla bayıla yedi ama ben beğenmedim.

Devamını Oku
285 / 365

285 / 365

Sırt çantası almak için alışverişe çıkıp çanta dışında her şeyi aldım ya :/

Devamını Oku
284 / 365

284 / 365

Yine sahaf festivalinden kitap aldım yaaa, elimdekiler bitmeden. Ama çok uyguna veriyorlardı dayanamadım. --- Atkı örmeye devam ediyo...

Devamını Oku
283 / 365

283 / 365

Üsküdar'daki mim kafeye gittik. Çok güzel dekore edilmiş. Tatlıları da enfesti :) Bugün hastayım biraz, haftasonuna kadar toparlanm...

Devamını Oku
282 / 365

282 / 365

Mevsim değişikliğinden midir nedir herkesin dudağında iç yanağında yaralar çıkıyor bu aralar. Benim de tam alt dudağımın ortasında bir ...

Devamını Oku
281 / 365

281 / 365

Yağmurlu bir pazar günü bugün İstanbul'da. Tamam.

Devamını Oku
280 / 365

280 / 365

Bugün dolapları toparladık biraz annemle karneler, okul notları falan bir sürü tarihi şey çıktı. Sonra yorgunluk kahvesi ile bitirdik iyi...

Devamını Oku
279 / 365

279 / 365

Arkadaşlarla tiyatroya gittik. Martı oyununa. Güzeldi. Yeni geldim hemen apar topar günü bitirmeden yazayım dedim az kala unutuyordum :))...

Devamını Oku
278 / 365

278 / 365

Bugün Üsküdar Sahaf Festivalinin 4.sü düzenlendi. Biz de hemen kardeşimle gittik. Fiyatlar uygun, güzel kitaplar da var. Ben üç tane aldı...

Devamını Oku
277 / 365

277 / 365

Geçen sene 15 Ekim'de almışız, Instagram'dan baktım da.... Sonra eş olsun diye bir de yeşil almıştık. Biz yeni yavruları olur...

Devamını Oku
276 / 365

276 / 365

Ne güzel bir kadınsın sen Monica Belluci :)

Devamını Oku
275 / 365

275 / 365

Ya bu meyveli yoğurtlu, yulaflı meyve kupları dehşet bir şey oldu bayıldımmmmmmm. Bugün yine yaptık Tuğba'yla 😁

Devamını Oku
274 / 365

274 / 365

Bugün Ekim'in 1'i. Eylül bitti bile.

Devamını Oku