225 / 365

- Ağustos 13, 2017


Kürkçü dükkanına döndüm. İstanbul'dayım yani. İzin bitti, tatil bitti. Yarın iş başı.

Ben bir ay önce cildiyeciye gitmiştim ve bir aydır nadixa krem kullanıyorum, çarşamba günü tam bir hafta olacak. İlacın prospektüsünde 8 haftalık bir tedavi süreci olduğu yazıyor. İnternette, etkisini en az 1 ay sonra gösterir yazmışlar. Ve benim yüzüm galiba şu an kusma evresinde. Çarşamba pazarına döndüm ya :( yarın fondötene dönüş yapacağım gibi görünüyor. Tam da bırakmayı kafaya koymuştum.

Ve not: Prenses annesi özlemcim, diş macunu işe yaradı teşekkürler ama bir süre daha bu sıkıntıyı çekeceğim galiba...

İnşallah çabuk geçer şu evre.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Bende sudo kremi öneririm sana çok işine yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm evet duymuştum ama hiç denemedim teşekkürler tavsiye için :)

      Sil