223 / 365

- Ağustos 11, 2017


Bursa'daydık bugün. Bursa ne kadar nemli bir şehir ya. İstanbul gibi. Bir de çok maneviyat dolu bir yer. Üsküdar gibi.
Eşarpçıları dolaşıp bir sürü yazlık pamuklu eşarp aldım. Ama kıyafetlere bakamadım bile. Çok kalitesiz duruyorlar. Uzaktan bakınca modelleri güzel ama kumaşı çok kötü. İpek şehri ve hatta kumaş şehri Bursa'ya yakıştıramadım.
Bir de esnafın müşteriye yapışma durumunu sevmedim. Bir ürüne elinizi değdirdiğiniz an uyarılmış gibi ensenizde beliriveriyorlar. Sırf bunun için dükkanın önünde iki saniye durup almayacağım bir şeyi elimde inceleyip satıcı gelir gelmez gittiğim oldu. Uyuz oldum çünkü.
Ama onun dışında huzurlu bir yer Bursa. Bir sürü yaşlı, sevimli teyze var 😁

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bursa'ya gitmişsinn. Çok mutlu oldum. Annem Bursalıdır, kendimi de yarı Bursalı görürüm. :')
    Ya şanssızlık olmuş. Mağazalarda peşimden gelen satıcılara ben de uyuz oluyorum. Bir şey alasım da gelmiyor bu gibi durumlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel. Bursa güzel yer, insanları da sıcak kanlı :) ama satıcılar sinir bozucu 😁 yarı Bursalı olarak sen de bana katıldığına göre sorun bende değil 😁

      Sil
  2. Uzun uzun yıllar önce ziyaret ettiğim bir şehir... Güzel anılar bırakmış ben de, onları hatırladım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Zaman tekrar ziyaret vakti gelmiş olabilir mi acaba :)

      Sil
  3. Sırf bu nedenle lcw yı seviyorum. İstersen bir saat bak yinede kimse ne ariyon demiyo. Hos oradada soracak birini sen zor buluyonda 😀

    Ayy cınım bursammm bence nemi bile ayrı güzel. İnsanlarıda cok sekerdi dimi benim gibi 😀 güle güle kullan canim benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha evet LCW gibi olsunlar diğerleri de, ama arayınca da bulalım tabi 😁

      Güzel şehir Bursa, sen Bursalı mısın yoksa? :) Çok teşekkür ederim canım adaşım ozlemcigim 😘

      Sil
  4. Ahh Bursada bir bilsəniz necə gözəl xatirələrim var. Orda kaplıcalı Oylat oteldə qalmışdıq. Sonra ursanın çarşısından alış-veriş etmişdik.İnegöl köftesinin dadı hələ də damağımdadır. Məncə də gözəl bir şəhərdir Bursa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste tatlı anılar bırakmış anlaşılan :) ne güzel.
      Oylatta annemler kalmıştı beğenmişti ama ben hiç kalmadım. İnegöl köfte yemedim ama İskenderi orada yemek lazım, çooook lezzetli.

      Sil