216 / 365

- Ağustos 04, 2017


Topuklu ayakkabıyı çok seviyorum ama bu hafta biraz abarttım. Ayaklarım isyan etti artık eve gitmek için dakika saymaya başladım. Sıcaklardan dolayı daha çok zorluyor aslında kışın bu kadar etkilemiyor.

İzne çıktım. Bir hafta. Pazar akşamı gideceğim ama hâlâ yanıma ne alacağıma hiç karar veremedim. Ona bile üşeniyorum.

Kalp atışı dizisini izliyorum bugün de. Kore versiyonunu izlemedim ama kesin Ali Asaf Bahar'la evlenecek Eylül de Selim miydi o yaşı büyük doktorla işte. Kore kökenliyse kesin dramın kralına bağlar ciğerimizi söker. Kavuşamaz aşıklar.

Bu arada bir arkadaş personal taste isimli Kore dizisinden bahsedince merak edip izleyeyim dedim bi ara unutamazsam izleyeyim.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Hayır hayır hayır :D Bu dizi orjinalinde drama bağlamadı. Eylül de Selim'le evlenmedi. Personel Taste de çok güzel dizidir. Bilgine. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha iyi bari bağlamasın 😁 personel taste sadece birinci bölümün birinci yarısını izleyebildim bulamadım yaa

      Sil
  2. Aaa Kalp Atışı Kore dizisi miymiş? Sadece bir bölümünün birazına baktım, sıktı beni ama Kore dizisi olduğunu bilmiyordum. ANne de Japon animesinden uyarlamaydı. (Onu izledim sonuna kadar) artık senaryo yazarları kolayını bulmuşlar.

    Bu arada topuklu ayakkabı hiç giyemem, sıkar beni ama ne kadar güzel durur ayakta onu biliyorum:) güle güle giy...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben de anne dizisinin japon animesinden uyarlama olduğunu bilmiyordum. kalp atışını seviyorum ama biraz sıkmaya başladı gibi.
      Topuklu ayakkabının ayakta duruşuna ben de bayılıyorum abla yaaa ama sonrası şiş ayaklar oluyor malesef :/ bir de benim ayaklar biraz etli, beni de sıkıyor :D

      Sil