213 / 365

- Ağustos 01, 2017


Fotoğraf annemin objektifinden. Bugün böğürtlen toplamaya çıkmışlar. Çok hoşuma gitti buraya eklemek istedim.

Bugün kardeşimle son gün. Yarın sabah gidiyor. 5 gün sonra ben de izin alıp yanlarına gidiyorum inşallah.

Göz yapıştırdığımız yerleri teftişe çıktık arkadaşla, neredeyse hepsini sökmüşler :( izleri kalmış...
Sadece Türk Telekom yanındaki boruya yapıştırdığımız ve Yunus Emre Hastanesi'nin karşısındaki duruyor. ATM, İstanbul kart dolum cihazındakiler hemen sökülmüş sanırım. Nolurdu kalsaydı sanki.

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Küçükken anneannemlerin bahçelerinden bir tabağa toplar sonra da buz gibi suyla yıkar yerdik. Ne güzel olurdu. :)

    YanıtlaSil
  2. Böğürtlenler çok güzel duruyor. Bende gitmeyi düşünüyorum önümüzdeki dünlerde böğürtlene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, siz de bol bol toplarsınız inşallah :)

      Sil
  3. Çocukken ne çok topladım 😀😊 hâlen de severim böğürtlen 😊 reçeli de güzel olur 😊 üzüldüm o güzel şeyleri sökmelerine 😞 bizim insanımız güzel olan ne varsa bozmaya bayılırlar onlar bozsun biz gene yaparız 😊 canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de üzüldüm yaaa, insanlar gülmemek için direniyor resmen. Ne zararı vardı ki anlamadım. İstanbul'un tahammülsüz insanları işte naparsın. Sevgiler canım :)

      Sil
  4. Çok güzel yakalamış annen pozu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendimm, teşekkür ederiz :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Aynen :D ben yiyemedim ama onlara afiyet olmuştur inşallah :))

      Sil
  6. Çok severim böğürtleni, Yalova'da yürüyüş yolumda vardı,yürüyüş hayal oluyordu benonlara dalarken :)

    Kim sökmüş ki şeker gözleri acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aynen böğürtlen varsa yürüyüş iptal 😁
      Bilmiyorum ki ya çok sinir olduk biz de ama herkesin hoşuna gitmiyor anlaşılan

      Sil