Üsküdar'da eyebombing fırtınası Vol.2 :)

- Temmuz 28, 2017

Bunu dünden hatırlarsınız. Ölçülerini alıp Snapchat efekti uygulamaya karar vermiştik. Tam da istediğimiz gibi oldu 😂

Bunun adını tam bilmiyorum ama itfaiye borusu galiba.

Mutsuz çöpçü kız

Üsküdar Vakıfbank ATM 😁

Reklam panosu


Üsküdar Marmaray'daki akbil yükleme makinası 😁

Dün yapıştırdığımız gözlerin hepsi, dünkü kıyamet gibi geçen akşama rağmen yerli yerinde duruyordu. Japon yapıştırıcı falan da kullanmamıştık Pritt ile yapıştırmıştık. Çok şaşırdım. Pritt'i hafife almışım galiba biraz.
Ama bir tek bu gözlerden biri yoktu, tek göz kaldığını görünce hemen yenisini yapıştırdık. Biri mor biri pembe oldu ama olsun 😁

Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Hepimiz böyle ufak sürprizler yapıp insanları gülümsetmek aslında ne güzel olur :)
    Harikasınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :) insanların yüzünde bir gülümsemeye sebep olabilmişizdir inşallah :) teşekkürler

      Sil
  2. Bunlar da çok güzel bayıldım 😁😊 emeğine sağlık canım benim çok keyifliydi 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, yapması da çok keyifli ama biraz kalabalıktı bugün zorlandık azıcık 😁

      Sil
  3. Çok sevimli görünüyorlaar :'D Farklı ve eğlenceli bi fikir olmuş,Yapılacaklar listesine eklendi bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim siz de paylasirsaniz bakarız :)

      Sil
  4. Çok eğlendim, çok keyifli :) Böyle şeylere ihtiyacımız var sanırım..

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi olmuş :) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil