207 / 365

- Temmuz 26, 2017


Dişi olan (Limon) kafasını aşağı yukarı hareket ettiriyor sonra iki yana sallayıp etrafa ağzından yem saçıyor.

Eve bi geldim odanın içine etmiş resmen tükürüklü yem saça saça, benim bile üstüme başıma sıçrattı. Yumurtası mı var onu da anlamadım, bazı hareketleri yumurta var gibi gösteriyor ama bakalım...

Araştırmalarıma göre kur yapıyormuş ağzından yem çıkararak. İyi de Lokum (erkek) ona yaklaşırsa da kaçıyor bu sefer. Deli ediyor oğluşumu, amaç ne anlamadım.

Lokum baktı olmayacak, kafasını yemliğe sokup dakikalarca kendi kendine söylendi :))
Sesi yankı yapıyor diye kafayı yemliğe sokup orada konuşmayı çok seviyor.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Evet ben de kusarsa falan kur yapıyor diye duymuştum ben de. Umarım minnoşlar geliyordur.
    Ne tatlı olur onlar 🐣🐣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım geliyordur da ben de aşama aşama burada paylaşırım :)

      Sil
  2. Oy kurban olsunlar lokuma kuzumu delirtmiş edepsiz Limon 😊 bizim muhtin su içerken bardaktan her yanı ıslatıyoruz 😊😀 sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
  3. ha haaa çok tatlılaar :)

    YanıtlaSil
  4. Bakabiliyorsanız ne güzel kuşları bir de salmak lazım ben korkuyorum tutamıyorum çünkü çocukken vardı elimi gagalamıştı muhabbet kuşu sonra da pencere aralığından kaçıp gitmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaaa kötü olmuş, beyaz olan çok uysal ama diğeri bizim de elimize gelmiyor salamıyoruz hiç, geri yakalayamıyoruz çünkü. Çok korkaklar yaa :)

      Sil