203 / 365

- Temmuz 22, 2017


Hayatımda gördüğüm en güzel yaşlı çift bu 😍

Evde tek olmamdan fırsatla baya keman çalıştım bugün, komşular isyan edene kadar devam 😁

Temizlikti yemekti derken yorucu bir gün oldu.
Dün kalp atışını izlemeyi unutmuşum, bugün YouTube'da görünce hatırladım. Onu izledim. Yine çok güzeldi. Bir de ateşböceğini izlerken eniştemler geldiği için kapatmıştım izleyememiştim, Tv'de tekrarını izledim ben de. Ama sorsan ne oldu konu neydi diye, söyleyemem. Seçkin Özdemir'i izlemekten dizinin konusuna yoğunlaşamadım valla. Bir insan her haliyle mi her bakışında mı ateş eder ya? Bu yaştan sonra bi ünlü fanı olmadığım kalmıştı o da olacak galiba 😂 Allah sahibine bağışlasın. Özene bezene yaratmış maşallah.

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Çok tatlısın Özlem. Ateş eden bakışlar, iyiymiş valla. Ben bile merak ettim, tanımıyorum zira. Keman mı çalarmış benim kızım? Ben Farid Farjad hayranıyım. Onu dinlerken çok ilham gelir bana. Sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe saol ablacım, normalde o kadar dikkatimi cekmiyordu ama dizideki halleri cok iyi ya :))
      Kemani öğrenme aşamasındayim hala cok zor bir enstrüman secmisim Farid Farjad ben de severim ama o seviyeye gelmem baya uzak gorunuyor :)
      Teşekkür ederim ablacım sevgiler

      Sil
  2. Merhabalar.
    Güzel ve duygu yüklü bir paylaşım. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. İtiraf etmek gerekirse, fotoğraf karesinde bile ilk defa bu kadar güzel bir yaşlı çift gördüm.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce, bu fotoğrafları çeken fotoğrafçının instagram sayfasında açıklamasına denk geldim. Bu kişilerin ikisi de modelmiş ve birlikte değilmişler. Yani sadece aşk konulu fotoğraf çekimleri için bir araya gelen iki yabancı. Keşke gerçek olsaydılar ama yine de içimizi ısıtıyor :)
      Teşekkür ederim, hoşgeldiniz.

      Sil
  3. Cidden çok hoş bir ikili, rol icabı olsa bile :)

    Kontrbas ve çello delisi biriyim, keman da aynı aileden, keşke çalışırken ses kaydı yapsanız dinlesek ne güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :)

      Biraz daha çalışayım, çekip paylaşmayı düşünüyorum inşallah o günlere ulaşırım biran önce :))

      Sil