201 / 365

- Temmuz 20, 2017


Eve gelen eniştemin kız kardeşimi arayıp, gülerek, kahveni içmeye geldim ama sen yoktun ablanla idare edicez artık demesine alınmam hâlâ büyümediğim anlamına mı geliyor?
Gerçi büyümek isteyen kim? Ama bir kız ablası olunca illa ki pabuç dama atılıyor işte ve 31 oldum hâlâ büyük çocuk olmayı kabullenemiyorum, üstelik aynı zamanda iki tarafın da ilk torunuyum. Küçük olma zevkini hiç tadamadım ya. İçimdeki saf kız çocuğu bu yüzden büyümüyor galiba 🤔

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Aynı durum bende söz konusu 😊😀 hâlen içimdeki çocuğu yaşıyorum 😊😀 yaş dediğin gibi 31😁😊 dilerim içimizdeki çocuk hiç ölmez 😊 sevgiler canım benim güzel adaşım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinir bozucu oluyor bazen, hep sen ablasın sen büyüksün diye diye erken yaşta olgunlaştırdılar zorla :)) o çocuk ölümsüz inşallah 😁 canım adaşım kaderimiz de adımız gibi benziyor 😂 sevgiler

      Sil