193 / 365

- Temmuz 12, 2017


Bu sabah bir arkadaş blogunda da seneyi bitirdin sayılır dedi, 192 / 365 sayılı yazım ekranında parlarken.
Evet yarıdan fazlası bitti dedim. 2018'de de devam edecek misin dedi yok yook bi daha başlamam dedim.
Güldü ve sonra neden ki devam et bence, kısacık bir şey yazsan bile güzel oluyor okumak dedi.
Biraz düşündüm ve olabilir başlarım belki de dedim. Eğer okuyucular bu seriyi okumayı seviyorsa, neden yazmayayım?

Peki siz ne diyorsunuz? Sizce yeni yılda yeniden bir 365 serisine başlayayım mı?

Durun tahmin edeyim: "Hele bir şunu bitir de" :D

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Başla Özlem kızım. Benim çok hoşuma gidiyor. Bu seneyi de hayırlısıyla bitirelim inşallah. Uçuyor sanki değil mi ? İlk öneri benden olsun. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacığım önerini dikkate alacağım, daha zaman var ama başlarım muhtemelen :)
      Gerçekten zaman uçup gidiyor,
      Sevgiler.

      Sil
  2. Allah sabir versin derimmmm 😀 sabrın varsa devam goo gooo canim 😀

    YanıtlaSil
  3. Çok uzun cümleler kurup uzun yazılar yazmak gerekmiyor. Bazen bir merhaba, yada bugün herşey güzel yazısını bile okumak güzel. Ben şahsen bir yazıda içtenlik ve samimiyeti hissetmek isterim. Yazı değip geçmemek gerekiyor kelimeler ve sıralanışı hissettiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun yazılar zaten pek yazamıyorum Çiğdem ablacım o kadar sabırlı değilim galiba :) böyle kısa kısa yazmak daha okunur oluyor ve daha çok seviliyor demek ki. O içtenlik ve samimiyeti yansıtabildiysem ne mutlu bana, devam ederim gibi görünüyor :) teşekkürler

      Sil