192 / 365

- Temmuz 11, 2017


Üsküdar Belediyesi'nin yeni nikah sarayını görmeye gittik (ne alaka derseniz hayır evlenmiyorum merak sadece)
Ben beğenmedim şahsen, gelin odasının mobilyaları kahverengi, salondaki koltuk renkleri lacivert hiç mutluluk tonları değil çok resmi ve çok donuk. Bir de gelin odasından nikah masasına gitmek için asansörü kullanmak gerekiyormuş galiba. Fotoğraf çekimi için ayarlanan arka plan da metro koridorlarından kopyalanmış gibi.
Sonuç, dediğim gibi ben beğenmedim ama zevkler değişebilir beğenenler orada evlenebilir tabi. Önemli olan mutlu, huzurlu bir yuva kurmak neticede.

Yani bir fotoğraf çekesim bile gelmedi buraya eklemek için, o derece cezbetmedi beni.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Bende nikah deyince bir şaşırdım 😁😊sonra geri kalan yazıyı okuyunca anladım 😊😀bizimde bu Maltepe deki belediye sarayı nikah yerlerini bende beğendim 😊 nereden gördün de küçük kardeşimin eğlencesi olmuştu öyle görmüştüm 😊😀 ne diyeyim Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah canım benim 😊😀 ama pisi pisiler çok şekerler 😊😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :) sen beğenmişsin ne güzel ama ben beğenmedim bunu. evet kedicikler çok tatlı dimii

      Sil
  2. Bu kediciklerin olduğu fotoğraf çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil