188 / 365

- Temmuz 07, 2017


Bu haftasonu güzelce dinlenmeyi ve kimsenin huzurumu bozmamasını diliyorum. Mutsuzken yanımda durmayanlar, mutluyken yanımda olmayı hak etmiyorlar bence. Asıl önemli olan, acı içinde kıvranan kişiye destek olabilmek, güç verebilmek iken en yakınımız bile vebalı görmüş gibi kaçıyor. Güç bela yeniden ayağa kalkınca da herkes dünya iyisi kesiliyor...

Bir dizi başlamış Kalp Atışı. İşyerinden biri önerdi, dün internetten ilk bölümünün yarısını izledim. Yarısını izledim çünkü çok uzundu. Bugün yeni bölüm vardı, başlamadan önce birinci bölümün kalan yarısını izledim. Göz yaşlarımı tutamadım çoğu yerinde. Çok etkilendim kızın çaresizlik içinde güçlü duruşundan, babaannesi ile ilişkisinden falan... Filmde, dizide ağlamak çok saçma gelir bana genelde. Burnumun direği kopsa da gözümden tek damla düşmesine izin vermem ama bu sefer öyle olmadı.


Fotoğraf: Sultanahmet

Benzer Yayınlar

0 yorum