212 / 365

212 / 365

Sabah kahvaltı yapalım diye gittiğimiz yerde kedi yavrusu kaynadığı için sadece çay içip öyle kalkabildik. Oyun oynamak istiyorlardı bell...

Devamını Oku
211 / 365

211 / 365

Bir Kore dizisi izledim : Nice Guy. Ama karakterler birbirine o kadar benziyor ki, kimin kim olduğunu anlayana kadar bölüm bitti. İsimler...

Devamını Oku
210 / 365

210 / 365

Neredeyse bütün duvarlar böyle. Panjurlar, tenteler kırık, delik... Dışarı çıktık, bu görüntüleri gördükçe savaş geçirmişiz gibi hissetti...

Devamını Oku
209 / 365

209 / 365

Önce baya bi dolaştık. Gözleri uygun gördüğmüz yerlere yapıştırdık. Sonra bir pastaneye geçip soluklandık. Pastanenin adına bakmadım ama ...

Devamını Oku
Üsküdar'da eyebombing fırtınası Vol.2 :)

Üsküdar'da eyebombing fırtınası Vol.2 :)

Bunu dünden hatırlarsınız. Ölçülerini alıp Snapchat efekti uygulamaya karar vermiştik. Tam da istediğimiz gibi oldu 😂 Bunun adını ta...

Devamını Oku
Rezonans Kanunu

Rezonans Kanunu

Sizinle çok etkilendiğim bir yazıyı paylaşmak istiyorum. Biraz uzun olduğu için hepsini buraya eklemeyeceğim ama verdiğim linki ziyaret e...

Devamını Oku
Üsküdar'da Eyebombing fırtınası :)

Üsküdar'da Eyebombing fırtınası :)

Biz yaptık :D Üsküdar'da bir duvar 😝 Türk Telekom'un yan duvarındaki borular Sahile doğru yürürken herhangi bir ağaç ?...

Devamını Oku
208 / 365

208 / 365

Lavabodayken başladı dolu. Hava zaten saat daha altı olmamasına rağmen çok kararmıştı, sağanak bir yağmur geleceği belliydi. Ama fazla se...

Devamını Oku
207 / 365

207 / 365

Dişi olan (Limon) kafasını aşağı yukarı hareket ettiriyor sonra iki yana sallayıp etrafa ağzından yem saçıyor. Eve bi geldim odanın içi...

Devamını Oku
206 / 365

206 / 365

Bi hüzün çöktü ya... Bi de çok sıcak.

Devamını Oku
205 / 365

205 / 365

Bu yeni muhabbet kuşu Limon, panik atak hastası galiba. Acayip korkak. Hızlı hızlı gagasını açıp kapıyor nefes alırken, korkudan tir tir ...

Devamını Oku
204 / 365

204 / 365

Çok sıkıldım. Hayat çok boş ve sıkıcı geliyor, çok da kısıtlı. Çalış evlen aile kur gez ye iç hep bunların etrafında dönüyor hayat. Çok s...

Devamını Oku
203 / 365

203 / 365

Hayatımda gördüğüm en güzel yaşlı çift bu 😍 Evde tek olmamdan fırsatla baya keman çalıştım bugün, komşular isyan edene kadar devam 😁 ...

Devamını Oku
202 / 365

202 / 365

İşyerinde başka bölümden birine, bin küsür tllik kemanı var çalıyor ediyor diye güvenip kemanımın akorduna baktırmak istedim. Götürdüm ke...

Devamını Oku
PDW, RDW ve MCHC nedir?

PDW, RDW ve MCHC nedir?

PDW Nedir? Kanda mevcut olan trombositlerin, büyüklük dağılımındaki aralığa PDW adı verilmektedir. Bu konu hakkındaki detaylı bilgi, y...

Devamını Oku
201 / 365

201 / 365

Eve gelen eniştemin kız kardeşimi arayıp, gülerek, kahveni içmeye geldim ama sen yoktun ablanla idare edicez artık demesine alınmam hâlâ ...

Devamını Oku
O'lala sufle mini yorumum

O'lala sufle mini yorumum

Markette görünce hemen merak edip aldım. Üç küsür lira fiyatı vardı. Önce kabındaki gibi ters çevirip sunulmalık şeyler var içinde s...

Devamını Oku
200 / 365

200 / 365

Birilerine sataşasım var, laf dalaşına girmek istiyorum sevdiğim biriyle, düşmanca değil ama uyuzluğuna. Atıştıkça ufkumuz açılsın. Hem ...

Devamını Oku
199 / 365

199 / 365

Bugün buraları sel götürdü. İstanbul, Üsküdar sabah korkunçtu. Bunun yanında işyerinde elektrikler gidip geldi bir kaç kere, dışarıda şimş...

Devamını Oku
198 / 365

198 / 365

Kapalı kasvetli, yağmak isteyip yağamayan bir gündü. Sebepsiz durgunlaşmalar, zaman zaman karamsarlaşmalar, yer yer hayattan kopuşlarla g...

Devamını Oku
197 / 365

197 / 365

Yine bir haftasonu su gibi geçti bitti. Yarın pazartesi.

Devamını Oku
196 / 365

196 / 365

Geçen sene de 15 Temmuz'da İstanbul'da değildim. Cuma akşamı yorgun argın gelip, dişimin ağrısını unutmak için ağrı kesici alıp e...

Devamını Oku
195 / 365

195 / 365

Bugün deniz yolculuğu yaparken yanımdaki 13 yaşlarında bir kız çocuğun tableti elinden kayıp denize düştü. Hem de daha yeni alınmıştı, ...

Devamını Oku
194 / 365

194 / 365

Sabah yarım saat erken hazırlandığımı farkedince oturdum bizim muhabbet kuşlarını izledim. Her sabah ciyak ciyak cart seslerini duydukça ...

Devamını Oku
193 / 365

193 / 365

Bu sabah bir arkadaş blogunda da seneyi bitirdin sayılır dedi, 192 / 365 sayılı yazım ekranında parlarken. Evet yarıdan fazlası bitti ...

Devamını Oku
192 / 365

192 / 365

Üsküdar Belediyesi'nin yeni nikah sarayını görmeye gittik (ne alaka derseniz hayır evlenmiyorum merak sadece) Ben beğenmedim şahsen,...

Devamını Oku
191 / 365

191 / 365

Ben bugün cuma sanıyordum ama pazartesiymiş :( Fotoğraf: Edibe Sultan Hotel - Sultanahmet

Devamını Oku
190 / 365

190 / 365

Hava çok sıcak bugün. Canım sıkıldı. Haftasonu evde olmayı sevmiyorum ama evi toparlamam ve dinlenmem lazımdı. Yani evdeydim. Yarın iş...

Devamını Oku
189 / 365

189 / 365

Yerim sizi ben :) Ama Limon pek alışacak gibi görünmüyor, elimizi uzaktan hareket ettirsek bile anında kafesin içinde çırpınıp duruyor ...

Devamını Oku
188 / 365

188 / 365

Bu haftasonu güzelce dinlenmeyi ve kimsenin huzurumu bozmamasını diliyorum. Mutsuzken yanımda durmayanlar, mutluyken yanımda olmayı hak e...

Devamını Oku
187 / 365

187 / 365

Ne bitmez bir hafta oldu bu ya. Hafta başından beri günleri tutturamıyorum. Bugün de cuma gibiydi. Bakıyorum takvime aa perşembe bugün di...

Devamını Oku
186 / 365

186 / 365

Eft diye bir şey varmış, parmak uçları ile başınızın tepesine, şakaklara, dudak üstü, çene, köprücük kemiklerinin altına vs vuruyorsun bu...

Devamını Oku
185 / 365

185 / 365

Çakralar, Spritüel konular, Kuantum, Bilinçli evren vesaire vesaire derken iyice kafayı sıyırmasak iyidir. İşyerinde bu konulara fena sar...

Devamını Oku
184 / 365

184 / 365

Bu ne sıcak yaaaaa :((( İşyerinde klima var diye akşama kadar yerimden ayrılmıyorum, hatta çay almaya giderkenki yolda klima yok diye bu...

Devamını Oku
Eyebombing furyası :)

Eyebombing furyası :)

Recep Hilmi Tufan 'ın blogunda gördüm az önce, hiç keyfim yoktu ama beni bile güldürdü :)) Yeni bir akım başlamış : Eyebombing. Ca...

Devamını Oku