9 Ay 10 Gün oldu

- Haziran 15, 2017


Bugün, blogumu açıp ilk yayınımı yayınlamamın üzerinden tam 9 ay 10 gün geçti.

Eylül 2016'dan 2017'nin ilk gününe kadar yazdıklarım canım ne isterse ve ne zaman isterse öyleydi. Ama yılbaşından itibaren kendimi düzenli yazmak konusunda disipline etmek adına 365 serisine başladım. İyi ki de başladım, istisnasız her gün en az 1 kere blogtaydım. Böylelikle bu durum bana burayı daha yakın takip etme, yorumlara hemen cevap verme imkanı da doğurdu.
Ne yalan söyleyeyim, bırakmayı çok düşündüm bu seriyi. Bazı günler hiç bir şey yazamıyordum ama sırayı bozmak da istemiyordum. Hiç bir şey çıkmıyorsa da kendimi zorladım bir cümle yazdım, zinciri kırmadım :)

365 serisinin ana amacı, her gün en az bir yayın paylaşmaktı. Blogumu her gün güncel tutmak istiyordum ve bunu şu ana kadar başardım. Bundan sonra da bu şekilde aktif olarak devam etmeyi düşünüyorum.
Bazı günler Challenge'larla çeşitlendirdim yazılarımı, monoton bir şekilde günleri saymak yerine araya bir iki challenge serpiştireyim dedim.

Arada sırada havadan sudan yazılar da yazdım. Kimi zaman da o an merak ettiğim şey hakkında kısa bir araştırma yapıp hemen yazıya döküp paylaştım... Sıkıcı bir hale dönüşsün istemedim blogum ve bir kalıba sığmak istemedim.
Moralimin çok bozuk olduğu zamanlar da oldu, böyle zamanlarda 365'i bile zar zor yazıyordum. Eğer 365'e başlamamış olsaydım o dönemlerde bir süre buralara uğramazdım muhtemelen.
Ve siz değerli blogdaşlarım, okuyucularım bu yazılarımın neredeyse hiçbirini yorumsuz bırakmadınız, bana kendimi yalnız hissettirmediniz. Benim fırsat bulamayıp blogları gezemediğim zamanlarda bile siz bloguma gelmeye devam ettiniz.

Bu süre zarfında ziyaretleriniz ve yorumlarınızla hep yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.

Bugün perşembe, haftaya perşembe de benim doğum günüm :) Böyle de uyumluyuz blogcuğumla.

Daha nice güzel paylaşımlarda, güzel enerjilerde buluşmak üzere!

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Bugün hava çok soğuk yazı gönderdigin bir postun vardı. Oradan biliyorum her gün yazmanin zorlugunu 😀 simdiden iyiki dogmussun canm adasım. 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D evet ya kısa post yazmada sınırları zorlayabilirim :P Teşekkür ederim özlemcim...

      Sil
  2. Blogunuzla nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  3. heeeey sen de blogun da iyi ki doğdunuz o zamaaan :) evet sen kısa ama hoş yazdın hep ve hoş fotoların da olduuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deeptone :) kendimce bir şeyler yaptım işte :))

      Sil
  4. Daha nice yaşlarınız nice paylaşımlarınız olsun hem sizin hem bloğunuzun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz :)

      Sil
  5. Daha nice güzel günleriniz,yaşlarınız ve bloğun mutlu anıları biriksin taşsın güzel bloğ komşum.
    İyi akşamlar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim pek kıymetli, değerli blog komşum :) hep birlikte güzel anılar biriktirelim inşallah. Hayırlı akşamlar

      Sil
  6. Her gün yazı yazabilmem artık neredeyse imkansız olsada haftada en az üç yazı yazmazsam mutlu olamıyorum ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok ayrı kalırsam huzursuz olurum herhalde :)

      Sil