179 / 365

- Haziran 28, 2017


Lokuma kız aldık :)
Bu fotoğrafı nasıl çekebildim bilmiyorum çünkü hiç durmuyorlar sürekli öpüşüyorlar :D

Çok korkuyorduk acaba Lokum ister mi? Ya saldırırsa, yaralarsa falan diye. Hatta aldığımız yere de sorduk anlaşamazlarsa napıcaz dedik, geri getirirsiniz başka bir tane veririz dediler.
Neyse ki gerek kalmadı, yavrum yalnızlıktan o kadar bunalmış ki, diğeri kafesten içeri girer girmez yağcılık yapmaya başladı :)) tüylerini düzeltiyor, gagasına uzanıp duruyor falan.
İsmine Limon koyduk dişinin, Limon nereye Lokum oraya :) Limon kalabalık ortamdan geldi tabi, başka bir kuşla olmak yabancı bir durum değil onun için ama Lokum için bu bir devrim :))

İnternetten dişi-erkek muhabbet kuşunun ayrımını araştırıp öğrenmiştim, burnu pembe, mor ya da maviyse erkek; beyaz, sarı ya da kahverengiyse dişiymiş. Erkek kardeşimle biz baktık seçtik ama emin olmak için yine de sordum dişi mi diye evet dişi dediler.

Kutudan kafese koyma anını videoya çektik, YouTube'a ekledim.
Linki şu:
https://youtu.be/DwFh1KaG_pU



Bu da diğer video :
https://youtu.be/799aucfIUOA




Çok tatlılar ya :) oturup izlemelik.

Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. Oy kurban olsunlar yerim ben sizi 😊😀 maşallah hayırlı olsun canım benim lokum ve limon 😊😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki almışız Limon'u yaa çok komikler :D çok teşekkür ederiz canım, muhittine selam 😁

      Sil
  2. Çok tatlılar yaa.Allah muhabbetlerini arttırsın.:)

    YanıtlaSil
  3. Ah onlar şimdi sizi nasıl mutlu edecekler Özlem, doyulmaz seyretmeye. Hayırlı olsun yavrum. Videoya bakıcam birazdan. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım gerçekten seyretmesi çok keyifli :) çok teşekkürler. Sevgiler.

      Sil
  4. çok harikalar..😃 hayırlı olsun diyelim artık..

    YanıtlaSil
  5. Benim de muhabbet kuşum var:))) Jimmy ismi:)) İnanır mısınız; ismini kendi koydu. Televizyondan mı nereden duyduysa bir baktık "jimmy" diyor. Sonra ismi jimmy oldu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha gerçekten mi yaaa süpermiş :D çok tatlı

      Sil
  6. Hayırlı olsun çok tatlılar

    YanıtlaSil
  7. Cok tatlılar ya masallah, neseleriyle insana moral oluyorlar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle gerçekten bir de alıştılar galiba yanyana uyuyorlar çok tatlı :))

      Sil