175 / 365

- Haziran 24, 2017


Bugün Arefe. Bayram temizliği yaptık tabi.

Sonra günlüklerimi toparlayıp ayrı bir kutuya koydum.
En son 2015te yazdıklarımı defterden koparıp, artık yazmaya devam etmemiştim ve sonraki yıla ait hiç günlük yazım yok. Yani 2016'ya.
Kötü bir yıldı. O yüzden, günlük tutmak da dahil, her şeyden elimi eteğimi çekmiştim. Neyse ki 2016nın son aylarında bu blogumu açtım da bir iki anı kaydedebildim :)
Ve bu yıl yeniden başladım günlük tutmaya. Hem defterde hem de blogumda yazıyorum.
Farkettim ki ben, yazmadan duramıyorum.

Bir de bugün, kitaplıkta okunmayı bekleyen kitaplarımı not aldım not defterime. 3 sayfa tuttu. Ben bu kadar kitabı ne ara okuyacağım acaba?

Saat 20:10 son iftarı bekliyoruz :) Herkese şimdiden mutlu, hayırlı, huzurlu, iyi bayramlar !

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. yazmak bir nevi beyin ereksiyonu demişti çok ünlü bir yazar abimiz. ben de çoğunlukla öyle hissediyorum. yazmasam ölürdüm heralde diyorum. bazıları en kötü anlarında resim çizer, bazılara müzik dinler, bazıları yazı yazar.. bizler yazan tayfayız sanırım. yazdıklarınızın yerleri farklı olabilir ama yazma işlemi asla değşmiyor :) iyi ki de yazıyorsunuız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yazmak çok iyi geliyor ya onun yerine resim yapsam, boyama yapsam falan yine de yazmanın yerini tutmuyor başka bir samimiyeti ayrı bir maneviyatı var yazmanın :)
      Teşekkür ederim

      Sil
  2. Günlük tutmanın ayrı bir güzelliği var ya. İyi bayramlar 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten, teşekkürler size de iyi bayramlar :)

      Sil
  3. bende diyorum ki konu basliklarinda bu rakamalrin anlami ne sen gunleri sayiyormussun;) ama boyle bisey yapman hem ilginc hemde google index icin pek faydali degil cunku konu basliklarinda konuyla ilgili biseyler yazsan google aramalari icin daha etkili olur ama tabi senin tercihin

    bu arada iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet günleri sayıyorum :) aslında o benim de aklıma geldi ama Google da çıkmak çok da gerekli gelmedi bana bu konseptte.
      kendi halinde kişisel günlük olsun istediğim için google indexe uygun olmaması işime de geldi açıkçası:)

      Hoşgeldiniz, teşekkür ederim size de iyi bayramlar :)

      Sil
  4. Yazmak Kadar güzel bir şey yok gerçekten 😊😁 bu aralar bende çok şey birikti yazmak için 😊 şeker gibi bir bayram olması dileğiyle canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hâlde yazılarını bekliyoruz, yazmak terapi gibi :) teşekkür ederim canım sana da iyi bayramlar :) 😘

      Sil
  5. Sen bildiğin, uygun gördüğün gibi yazmaya devam et Özlem'ciğim. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım, devam edicem inşallah :) sevgiler :)

      Sil