174 / 365

- Haziran 23, 2017


Oruçlu son iş günü de bitti. Ne çabuk bitti falan diyorlar ama bana göre aylarca sürdü sanki. Hatta gündüz yemeye içmeye adapte olamayabilirim bir süre.
Bu Ramazan zordu, yaza denk gelen her Ramazan gibi...
Artık kışa dönsün yine ya, ne güzel ortaokuldayken son ders sınıfta iftar açıyorduk.
Beslenme çantası götürüp, son ders yiyorduk.

---

Üsküdar sahiline gittim bugün, çimenlerde gölge yerlere uzanan kişiler vardı. Hafif, tatlı tatlı esen rüzgar ve deniz kokusu eşliğinde uzanmış olmalarını görmek bile beni rahatlattı. Ben uzanamadım ama onları öyle görünce huzur doldum, izledikçe ben de uzanmış kadar oldum.
Allah, elindeki imkânlarla mutlu olmayı başaranların mutluluğunu bozmasın.

Kibirli mutlulardan hoşlanmıyorum. Her şeyi gözümüze sokmaları hiç de iyi niyetli gelmiyor. Ama kendi halinde, kendi huzurlu ortamını yaratabilenlere hayranım.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Bayramınız kutlu olsun öyleyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizin de şimdiden kutlu olsun :) 💕

      Sil
  2. Ben de hayranım öylelerine. İyi bayramlar size.:)

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul etsin... Mutlu bayramlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin,hepimizinkini kabul etsin. Teşekkürler size de mutlu bayramlar :)

      Sil
  4. Allah kabul etsin. bana da sanki bir hafta daha varmış gibi geliyordu :) iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım sana da iyi bayramlar 😘😊 :)

      Sil