172 / 365

- Haziran 21, 2017


Üsküdar - Anadolu Kavağı arası yeni açılan vapuru deneyimledik bugün işten arkadaşlarla.
Çok beğendik.

Üsküdar'dan binip Beykoz'a kadar gittik inip biraz yürüyüp geri bindik. Oyalanmadık orada, çünkü iftara yetişecektik.

Beylerbeyi, Çengelköy, Anadolu Hisarı, Paşabahçe ve Beykoz iskelelerine uğruyor gemi.

Bence boşuna boğaz turlarına 15 tl vermeyin, Üsküdar'a gelin tek akbille yalıları gezin... Bayıldım, çok güzeldi. Normalde boğaz turunda gemi açıktan gider, kıyıdaki şeyler küçük görünür ama bu gemi kıyıya çok yakın bir şekilde gidiyor. Yalıların içini bile görebiliyorduk.
Bir saat sürdü Beykoz'a gitmemiz.

Tekrar gitmek istiyorum, sırf boğaz turu yapmak için.

Ekleme: Yazmayı unutmuşum, tüm islam aleminin Kadir gecesi mübarek olsun :)

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Oh ne güzel yapmışsınız Özlem kızım. İstanbul'a döndüğümde seni görmek isterim. Allah kabul etsin ibadetlerini. Kadir gecen mübarek olsun, sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni görmek isterim Ece abla :) teşekkür ederim sizinki de mübarek olsun :)

      Sil
  2. Çok iyiymiş :)
    Çengelköy taraflarını çok seviyoruum :) Bende yakın zamanda denerim inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum oraları, dene mutlaka beğenirsin :)

      Sil
  3. vapur yolculuğu gibisi yok..istanbul'un yalılarını görmek lazımmış..harika evlere benziyolar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi birbirinden güzel gerçekten :)

      Sil
  4. Bak bunu daha önce hiç düşünememiştim. Hazır İstanbula döndüm, bol bol geziveriririm oralarda mis gibi boğaz havası eşliğinde. Ne de tatlı olur yahu, özledim çok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle süper olur, programında olsun mutlaka :)) inşallah dolu dolu ve çok güzel geçer istanbul gezilerin

      Sil