171 / 365

- Haziran 20, 2017

Yıllanmış arkadaşlarla Sultanahmet'te buluşup iftar açmak üzere, Üsküdar'dan vapura binip canlı müzik eşliğinde keman sesi ile Eminönü'ne geçtim. Şu vapurlarda canlı müzik ne süper bir fikir ya, kim önermiş ve başlatmışsa Allah razı olsun. Bayılıyorum böyle yolculuk etmeye.

Vapurda yanıma bir abla geldi, Çocuklardan birini tuvalete götürmem lazım da diğer çocukları senin yanına oturtsam olur mu, amca var güvenemedim dedi. Tabi olur dedim. Sonra bu güvensizlik hissinin içimize bu kadar işlemesine, hayatımıza artık eskisi gibi devam edemememize üzüldüm. Vapur iskeleye yanaştı, herkes inmeye başladı ama ben çocukları bırakıp gitmedim tabi ki. Bir yandan da, neden beni güvenilir gördü acaba diye düşündüm. Hemcinsi olmam ve düzgün birine benzemem yeterli herhalde. Oysa ki yine aynı ben, kemanımla Marmaraya binmek istediğimde durdurulup keman çantamı açıp gösterdiğimde geçebilmiştim ancak.

Neyse buluştuk. Bir yer bulduk ayırttık, gezdik geldik.
Değirmencioğlu Restoran'a gittik, sakin bir sokakta dışarıda oturduk. Ortamı çok beğendim. Yemekleri de fena değildi. Bir kaç yemek var iftar menülerinde, kebap, İskender falan. Ne istediğimizi sormadılar başta, neden sormadılar diye birbirimize bakarken garsonların tepsilerle yemek gezdirdiğini gördük. Biri tepsiye iskenderleri doldurmuş kim istiyor diyor, başkası kiremit kebabı koymuş kim istiyor diye masa masa dolaşıyorlar böyle. Güzel, değişik geldi.
Şimdi eve dönüyorum, minibüsten girdim yazıyı yine :)

Benzer Yayınlar

11 yorum

  1. Çok güzel bir gün geçirmişsin ne mutlu sana :) Tepsilerle yemek gezdirme olayını ilk defa duydum ne hoş olmuş. Birde minibüsten bu yazıyı paylaşma fikride süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi, keşke daha erken keşfetseydim tekrar giderdim diye düşündüm, artık senye inşallah :)
      İkidir minibüsten paylaşıyorum yoksa evde 12den sonra yazabilirim ancak o da diğer gün olur, olmaz :D

      Sil
    2. İnşallah seneye tekrar gidersiniz :) En iyisini yaptın aklındayken hemen paylaşmak lazım sonraya kaldığı zaman olmuyor bir türlü :)

      Sil
  2. İstanbul'u özledim ben de :) Yazın atlayıp bi gelsem diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın sakin oluyor [bazen] [biraz] :)) gelin tabi :)

      Sil
  3. Vapurda seyahat en güzeli ya bir de yaz mevsimin de ayrı bir güzel oluyor. Hoş bir iftar olmuş senin için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de en güzeli, marmaray zaman kazandırıyor ama deniz yolculuğu bir başka.

      Sil
  4. deniz yolculuğu en sevdiğim, güzel bir gün olmuş ence daha güzellerini de yaşarsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz güzel günler yaşayalım, çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Her gün düzenli yazıyor benim kızım. İstanbul'da elli senedir yaşıyorum Özlem ama pek gezebildim diyemem. Yazılarından sonra içime bir sıcaklık geldi inan. Aslında aralarda vapurla karşıya geçmişliğim vardı. Şimdi yazlık olayı var. Burada bile evden ancak bahçeye çıkıyorum. İyi ediyorsun kızım. Bayramını şimdiden kutlarım canım. Mimi oturaklı bir yayın olsun diye hâlâ düşündüğüm için yapamadım beni mazur gör canım. Taslak hazırlıyorum bir yandan. Dilerim yakın bir zamanda yapacağım. Sevgiler kızıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ablam, yazılarımın olumlu etki bırakmasına çok sevindim. Bazen dışarı çıkıp sadece farklı bir yoldan yürümek bile çok iyi geliyor. Durağanlık insanı sıkıntıya sokuyor maalesef.
      Senin de Bayramın şimdiden kutlu olsun ablacığım, mim için bu kadar özenmene ayrica çok sevindim kendine hiç sıkıntı yapma istediğin gibi yaz. Ne zaman istersen yazabilirsin sorun değil :)

      Sil