169 / 365

- Haziran 18, 2017


Yine son dakikalarına yetiştiğim bir günün yazısından merhaba.
Bu resim ne alaka derseniz, bu resim benim whatsapp sık kullanılan emojilerim. Ne kadar sade bir insanım görüyorsunuz 😁

Neler yaptım bugün, evi temizledim malûm yarın iş var. Annem de dizinden rahatsız olduğu için ev işleri bize kaldı.
Kitap okuyayım dedim, üşendim.
Günlük yazayım dedim, üşendim.
Biraz müzik dinleyeyim dedim, ona bile üşendim.
Temizlik, iftar hazırlığı ve yarına hazırlık ile geçti gün.
Yarın görüşürüz!

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Çok sade ve öz gerçekten. Ama bazen sadelikte iyi oluyor ya :)
    Temizlik varsa bir günün içerisinde o gün yorgun geçmiştir. İyi dinlenmeler sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir de oruç oruç baya yordu ya çok bişey yapamadım :) bu kadar sade yazıştığımın farkında değildim şaşırdım görünce 😁

      Sil
    2. Ben bu mesajlarda kullandığımız emojilerin gerçek duygularımızı da yansıttığını düşünmüyorum aslında ama yeri geliyor kullanıyoruz işte :)

      Sil
    3. O gözü yaşararak gülen emojiyi gerçekten de gülüyorsam kullanıyorum :D ama gülümseme emojileri genelde suratsız olup da aman ne gerek var karşı tarafa yansitmaya dedigim zamanlar tercih ettigim geçiştiriciler :))
      Aslında bununla ilgili de mim başlatılabilir, herkes sık kullandığı emoji listesini paylaşır guzel olur :)

      Sil
  2. her ifadeye uygun emojilerin olması güzel.. keşke yorumlarımızda da 😊 bu şekilde emojilerimiz olsa,ne iyi olurdu..bu emojiyi kopyala yapıştır ile yaptım,yorumlarda olsaydı iyi olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonla girince emoji eklemek kolay oluyor ama web üzerinden girince emoji yok olsa güzel olabilirdi evet :)

      Sil