163 / 365

- Haziran 12, 2017


Ramazan saatleri iyice unutturdu bana, bu seri ramazanda da bozulmazsa artık hiç bozulmaz herhalde :))

Arkadaşla yaptık iftarı bugün, Üsküdar'da.
Kalabalıktı, güzeldi.

Bu aralar beynim durmuş gibi, ne yazı yazabiliyorum ne de kendi işlerime yetişebiliyorum... Ne zamandır doğru düzgün sizi ziyaret de edemiyorum. İçim rahat değil bu yüzden, ama inanıyorum her şey güzel... (olacak dememek lazımmış şimdiki zamanlı konuşun diyorlar o yüzden her şey güzel, mükemmel, harika, fevkaladenin fevkinde yaniii hı hı)

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Bu günlük olayına devam etmen harika bir şey bence. Yolu yarıladın sayılır, Umarım son güne kadar devam eder ve son gün de ilk yorumunu benden alırsın :D
    Tebrik ediyorum ve saygı duyuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Levent, ben de çok sevinirim ilk yorumu senden alırsam. Bir keresinde ciddi ciddi bırakmayı düşünüyordum ama senin bu tarz bir yorumun beni gaza getirmişti ve devam etmiştim :D
      İnşallah sonuna kadar gideceğim, tekrar teşekkürler.

      Sil