160 / 365

- Haziran 09, 2017


Ofise telefonla konuşarak giren bir abinin konuşmasını ekliyorum: E hani sen kesin bitti bu sefer demiştin? Şimdi de ayrıldık diyorsun yine? Oğlum sen bu kıza çok yüz verdin bak, bırak biraz da o senin peşinden koşsun. Hep ben de diyorum ya işte sana. Bu kadar ne uğraşıyorsun sen ya? Annesi mi demiş? Git annenin yanından ayrılma deseydin o zaman sen de. Bırak giderse gitsin naparsa yapsın, o düşünsün sana bişey olmaz. O düşünsün sen elini sallasan ellisi. O giderse başkasını bulursun sen bişey kaybetmezsin ki. Tabi oğlum ya. Vaaay buldun bile ha? Helal olsun sana be, tabi ya sen bulmadan bırakmazsın diğerini. Bi daha mı gelicen dünyaya. Sıkıntıya değer mi bu kadar. Hadi yavrum benim biraz işlerim var yine ararım seni. Kızı da takma kafaya artık düşünme, gitsin napıyorsa yapsın sen boşver. 
Deyip kapattıktan sonra bu çocuk da nişanlandı iki de bir atıyorlar nişanı bir ayrıl bir barış, ben de uğraşma bırak gitsin artık dedim dedi.
Yorumu size bırakıyorum.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. kelin merhemi olsa kendi kafasına sürerdi bu çok bilmiş arkadaş da ona buna öğüt vereceğine kendine baksın bir aynada iyi olur :) Allah akıl fikir versin bu arkadaşa ve diğerine :) erkek milleti deyince bize kızıyorlar gel de kızma şimdi bunlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım gel de güven yani şimdi genellemek ne kadar doğru olur bilmem ama çok dönek, basit, duygusuz geliyorlar artık.

      Sil
  2. Ruh hali bozuk şeytandan hallice mikserden fazlaca ortalık karıştırıcı diorum :) Ama ayrıl demekle iyi etmis baksana herif kizi aldatıyormuş canm.Her şerde hayır var yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kız kurtulmuş gitsin hayır işlesin kurban kessin bi sadaka versin :) ayrıca ben erkeklerin de böyle telefonda birbirlerinden ilişkileri hakkında yardım istediğini bilmiyordum bir tek kadınlar yapar sanıyordum :))

      Sil