159 / 365

- Haziran 08, 2017


Bilenler bilir Fotolife Akademi'ye gidiyordum Ramazan'dan önce ben. Temel fotoğrafçılık eğitimi için.
Son derste sertifikaları almamız gerekirken hoca kağıt bitmiş biz adresinize göndereceğiz, zaten altı üstü bir kağıt parçası çok da takılmayın sertifikaya demişti. İşte bugün o kargo eve gelmiş, bir kağıt parçasını şeffaf dosyaya bile koymadan direk kargo poşetine koyup yollamışlar hem de karşıdan ödemeli. Evde de sadece 11 yaşındaki kardeşim var, annem Kuran'da. Beni aradı, abla sana bi kargo geldi 4,5 lira istedi ben ödedim aldım haberin olsun dedi. Ne varmış içinde aç da bi ara beni dedim. Sonra tekrar aradı sertifika olduğunu söyledi. Sinirden cevap veremedim çocuğa. Tamam canım teşekkür ederim falan diyorum ama kime çatsam diye de düşünüyorum​ bir yandan. Çocukcağız önemli bir şeydir diye kendi harçlığından vermiş. Kargocunun da suçu yok ki, suç kursta.

Bizim, kursa kaydolduktan sonra oluşturulan bir whatsapptan grubumuz var. Kurs bittiğinden beri kimse yazmıyor ama kimse çıkmıyor da. Kursu arayıp da muhatap bulmaya çalışmak istemedim açıkçası. Oraya yazdım, sertifikam geldi 4,5tl kargo ödemeli, söyleseydiniz gelip alırdık diye. Başka birisi​ evet ben de ödedim yazdı. Sonra başkası bu yaptığınızı hiç yakıştıramadım falan yazdı. Kurstan kayıtta çalışan biri ve hocalar da var grupta, onlara yazıyoruz yani ortaya yazarken.
Meğer herkes kuzu kuzu ödemiş ben ses çıkarınca patır patır döküldüler. Sonra bir hoca yazdı, yanlışlık olmuş almasaydınız iade etseydiniz önce bizi arasaydınız vs yazdı... Henüz almamış olanlar kargo gelince almasın dedi almış olanların da zararını karşılamak isteriz yazdılar ama kim uğraşacak. Nasıl böyle bir yanlışlık yapılır ki, bir şey gönderirken soruluyor sonuçta kargo ödemesi nasıl olacak diye. O kadar kişinin kargo ücretini kurum cebinden çıkarmak istememiş olabilir bana en mantıklısı bu geliyor.
Önceden haber de vermediler sertifikalarınız kargoya verildi diye. Gizli saklı işler. Ben umudu kesmiştim sertifikalardan artık.
Bir de böyle durumlarda onları arayıp öyle söylememiz gerekirmiş, öyle olsa diğerlerini tek tek arayıp kargo gelince almayın mı diyeceklerdi ki?
Bence sertifikaları​ hoca eliyle teslim etmeliydi ve toplu bir fotoğraf da çekilebilirdi. Çok saçma bitti kurs. Sevmedim.


Benzer Yayınlar

0 yorum