158 / 365

- Haziran 07, 2017


Kitap okumaya ne kadar çok ara verdiğimi düşündüm bugün. Ama hiç de elime kitap alasım yok. Ajanda, planlayıcı ve günlük defterim kaç gündür boş. İçim rahat değil ama elim gitmiyor. En iyisi hemen şimdi hepsini elden geçirmek. Bu kadar ertelemek yeter.
---
Sabah çok kötü bir ruh hali ile uyandım. Anlatmaya çalışabilirim ama anlatamam. Aşırı derecede hayattan bıkmış, her şeyden soğumuş bir haldeydim. Tek istediğim sadece biraz daha uyumaktı. Eğer biraz daha uyursam mutlu olabilirdim ama o zaman da işe geç kalırdım. Kendimi, o halde işe yetişebildiğim için tebrik ediyorum. Gözlerim uyku diye ağlarken bir de eğitime gittim. Hocamız da karşımızda esneyip duruyordu.
---
Bazı şeylerin değerini gerçekten de anlamıyoruz. Bir şeyin, karanlık taraftaki aksini görünce o şeyin kıymeti anlaşılıyor ancak. Açlık çekince yemeğin tadını bir başka alıyoruz, yorgunluktan bitap düşünce uykunun tadı da bir başka oluyor. En lezzet veren şeyler de sanki aksini yaşadıktan sonra gördüğümüz şeyler oluyor. Yani başımıza gelen kötü olaylar belki de iyi olayların tadını özüne kadar alabilmemiz için oluyor. Şikayet etmemek gerek.

Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Tam şikayet edecekken bir silkeleniyoruz ve işimize bakıyoruz karamarlığa bir takıldın mı arkası geliyor zaten yaşamı yeterince zorlaştıranlar var bir sen kendine yüklenme:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan en çok da kendisine yapıyor kötülüğü galiba. Bir karamsarlık başladı mı gerisi geliyor gerçekten :) teşekkür ederim.

      Sil
  2. Frithjof Schuon9 Haziran 2017 22:00

    İşin kötü tarafı ise her karamsarlık,bir umut alıp götürüyor.Ve siz bunun farkında olmuyorsunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutlar azalınca sırtımızdaki yük de azalıyor belki de. Sadece yaşamak gerek hayatı galiba, çok bir şey beklemeden.

      Sil
  3. İçinde bulunduğumuz anları farkederek/hissederek yaşamıyoruz çoğu zaman. Böyle olunca da geçmişe dair 'iyi ki' ve 'keşke'lerimiz birikiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, anı yaşamayı öğrenmek gerek, sadece şu anda varız ne gelecekte ne de geçmişteyiz. Teşekkürler ve hoşgeldiniz...

      Sil