157 / 365

- Haziran 06, 2017


RoadBlock(Hırsız Polis) oyununu aldım bugün, küçük kardeşimle oynarız diye. Aslında reverzi almak istiyorduk ama kalmamış. Ne pahalı bu zeka oyunları ya, RoadBlock'u 60liraya aldım. Reverzi'nin fiyatı da 65 tlymiş.
Doğancılardaki zeka atölyesinden aldım, çeşit çeşit bir sürü oyun vardı.
Zeka oyunları çok keyifli bence. Ama çok da pahalılar...
Gerçi oyuncakların hepsi pahalı. Uçmuş fiyatlar. Böyle genel piyasayı düşününce o parayı oyuncak ayı yerine zekâ oyununa vermek daha mantıklı aslında.

Oyun şöyle, kutunun içinden bir kitapçık, binalar, polis arabaları ve bir tane de kırmızı araba çıkıyor (hırsızın arabası). Kitapçıkta resmedildiği gibi evleri ve hırsız arabasını konumlandırıyoruz. Sonra da, polis arabalarının üzerlerine yapıştırıldığı yap-boz parçalarını hiç boş kalmayacak şekilde ve hırsızın kaçamayacağı şekilde yerleştirmeye çalışıyoruz. Yapabilirsek bir sonraki sayfaya geçiyoruz, gittikçe zorlaşıyor.


Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Oyunlar ne kadar pahalıymış ya :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef çok pahalılar :(

      Sil
  2. Yaa ne güzel oyun ben hep barbie bebeklerimle oynardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Barbie bebeklerimle oynamaya pek kıyamazdım :) onlar süs bebekti bana göre. Oynamalık bebekler tombul ve kısa olmalıydı 😬
      Ama zeka oyunları çok güzel gerçekten. Cok keyifli. Erkek kardeşim aldığımdan beri oynuyor, bazen hep birlikte oynuyoruz bazi bölümleri bir türlü çözemiyoruz çok kolay bir oyun değil :))

      Sil
  3. Ne kadar değişik bir oyunmuş çok hoşuma gitti. Değişik bilgisayar versiyonlarını hatırlıyorum ama böyle olduğunu bilmiyordum çok severim.
    Zeka atölyesi de iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar versiyonlarını bilmiyordum ben :) evet çok eğlenceli ve faydalı, kardeşim de çok sevdi hatta görevleri bitirmek üzere:)) çocuklara böyle oyuncaklar alınması gelişimleri için çok iyi

      Sil