Başlangıçları Yeni Ay'a denk getirmek

- Mayıs 31, 2017


Bazı zamanlar uyuyamadığımda ayın o gece Dolunay olduğunu öğrenmem ya da çok sıkıntılı bir gün geçiriyorsam sonradan o günün retro olduğunu öğrenmem gibi şeyler, beni ayın hayatımıza etkisinin hafife alınmayacağına inandırdı.

İnternetten araştırmalarımda, bir işe başlarken o işin yeni ayda başlamasının bir tohumun mevsiminde ekilmesi ve filizlenmesi gibi olduğunu okudum. Dolunay ise, çalışmalarınızın meyvesini alabileceğiniz bir gün. Dolunay günleri bir şeylerin açığa çıkmasını da sağlıyor. Kafa karıştıran belirsiz konular Dolunay'da netlik kazanabiyor.

Ayrıca önemli olan bir diğer evre de Yeni ay'dan bir önceki evre. Ayın bu şekline Balzamik Ay deniyor. Bu süre zarfında bir işe başlamamak gerekiyor. Bir çiçeğin çürüme evresi gibi düşünün bu evreyi. Ay tamamen kararmaya doğru son adımını atarken yapılacak girişimlerden çok fazla bir gelişme beklememek gerekir.

Vücudumuzun %70inin su olduğunu da hatırlarsak, uçsuz bucaksız denizlerde ve okyanuslarda gel-gitlere sebep olan Ay, bizim de vücudumuzdaki dengeleri değiştirebilir. Duygusal durumumuzu olumlu/olumsuz etkileyebilir.

Bu bağlamda, kafanızda daha belirgin bir tablo oluşabilmesi için ay içinde Ay'ın evrelerini gösteren bir takvim hazırlamak istedim ama hiç gerek kalmadı çünkü tr.rhythmofnature.net zaten böyle bir takvim hazırlamış.
Her ne kadar bugün Mayıs ayının son günü olsa da, Mayıs ve Haziran aylarına ait gün gün ay görüntülerini ekliyorum.

Faydalanmanız dileğiyle...

https://tr.rhythmofnature.net/ayin-evreleri-takvim




Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Bilimsel eğitim alanlar astrolojiyi pek dikkate almaz ama ben dikkate alanlardanım :)) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Dikkate alan tarafta olmanıza sevindim :)) Bence yabana atılmamalı bu bilgiler.

      Sil