315. Yazı

- Mayıs 26, 2017


05.09.2016 tarihinden bu yana yayın paylaşmakta olduğum blog'umda 315.yazımı yazmanın haklı heyecanını yaşıyorum :))

Tamam tamam abartmayayım, o kadar da heyecan yaşamıyorum :D size yalan mı söylicem.

Bir kaç blog gezdim. 2009 yılında başlayanlar 2005 yılında başlayanlar falan var. Vay be dedim, 8 yıl boyunca 12 yıl boyunca yazmış adamlar/kadınlar. Bir yılda yüzlerce yazı paylaşılmış, toplamda bini geçen yazılar var, koskoca bir arşiv olmuş blogları. Ben de o günleri görür müyüm, görsem mutlu olur muyum, o günlere ulaştığımda farklı bir durumda olur muyum, hala aynı sayıda yorum ve okunma mı alırım yoksa çıtayı yükseltir miyim diye düşünürken dur bi bakayım ben kaç yazı paylaşmışım dedim. 314 yazı olmuş. 315 oldu bununla birlikte. Bugün 365 serisine de bir yazı ekleyince 316 garanti, başka yazı yazasım gelirse sayı artabilir, mesela challenge'lar duruyor. 264 günde 316 yazı fena değil. Bakalım 10 yıl sonra durum ne olacak :)

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Yazı yazmak ve insanın içindekileri dökmek bir anlamda tazelenmek demektir. Yazıya ve çizgiye devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :)
      Siz de eskilerdensiniz, 2009dan beri buralardasınız maşallah, Allah daim etsin :)
      Bir zamanlar hatırlar mısınız bilmem ama ozzeinep diye biri vardı, bir blogger. O bendim :)) Kapatmasaydım ben de en eski bloggerlardan olabilirdim belki :D bazen tanıdıklara rasgeliyorum ve gerçekten içten bir helal olsun diyorum.

      Sil
  2. Tebrikler, efendim :)
    Daha nice yazılara!.. :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel güzel yıllar yaşar ve ilerlersiniz inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) çok teşekkürler

      Sil
  4. Canm :) sen bu azimle 3333 ü bulursun :) masallah valla.Ben cocuktan cok yazamiyorum yorumlara bile yetisemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha hedef büyük :)) inşallah canım teşekkür ederim 😘
      Küçük çocuğun olmasına rağmen çok aktif ve başarılısın tebrik etmek lazım senin de 3333.yazini görürüz bence :)

      Sil
    2. Haha 😁 evet ama 30 yıl sonra falan anca görürüz 😁 öpüyorum seni kocaman 😘😘

      Sil
    3. Belli olmaz 😁 Ben de çok öptüm 😘😘

      Sil