30 Şarkı Meydan Okuması #4 : Sana Unutmak İstediğin Birini Hatırlatan Bir Şarkı

- Mayıs 23, 2017

4. Sana Unutmak İstediğin Birini Hatırlatan Bir Şarkı

Platonik aşk ne zordur yaşayan bilir. Benim de hayatımda tek bir platonik aşkım oldu, hiç açılmadım. Açılmayı düşünmedim bile. Açılmadığım gibi ondan gelecek olan bir adımı da hep engelledim. Ulaşılmaz olmasıydı belki de beni çeken. Uzaktan daha güzeldi.
O acıyı yaşamak istedim ya da, mantıklı bir açıklaması yok :)

Bir sene sürdü böyle. Sonunda yollarımız ayrılınca o kadar canım yandı ki, baya uzun bir süre(4 sene) çektim o acıyı. Hayatımın o dönem her alandaki dengesiz iniş çıkışları da bu acılı bunalımdan çıkmamı geciktirmiş olabilir. Onu hep çok özledim, çok merak ettim, sosyal medyanın altını üstüne getirdim hiçbir yerde bulamadım. Öldü mü ne olduysa izine rastlayamadım bir türlü. Hatta daha geçen hafta bile aklıma geldi, yine kısa bir araştırma yapıp bulamayınca pes ettim. Niyetim iletişime geçmek değil, sadece merak ediyorum evlendi mi, değişti mi vs diye...

Neyse işte o acılı/sancılı dönemde böyle çaresizce umut veren şarkılar hep içime işlerdi. Şimdi saçma geliyor olsa da :) Bu şarkı da onlardan biridir.

Benzer Yayınlar

0 yorum