151 / 365

- Mayıs 31, 2017


Canınız çekmesin diye tam yemeğin üstüne koydum sayıyı, değerimi bilin :p

Bugün toplantı yaptık, bir proje için. Kadıköy'deydim. İftara eve yetişmeyi düşünüyordum ama olmadı. Niyetli olan başka bir arkadaşla Kadıköy'de Saray Muhallebicisinde açtık iftarımızı. Sadece bir iskender bir de su aldım 37,5 tl tuttu, çok geldi valla ama başta menüye dikkatli bakıp düşünüp almazsam olacağı bu.

Yalnız farkettim de oruç tutan neredeyse hiç yoktu. Koskoca restoranda toplasan 5-6 masa doluydu. Nerde o eski ramazanlar... Belki de lokasyon bazlı ele alıp bu durumu daha normal karşılamak lazım.

Lokasyon bazlı deyince Kadıköy'ün sokak modası zenginliğine değinmeden geçemeyeceğim.
Bilirsiniz, Kadıköy'de dolaşırken her türden insanla karşılaşabilirsiniz. Marjinal stil sahibi insanlar genellikle ufkunuzu açarken zaman zaman sizi dumura da uğratabilir. Bugün karşılaştığım, transparan siyah bluzu ve içindeki straplez giysisi ile başı kapalı hanım kızımız gibi...
Kınamak istemiyorum kesinlikle, ama birkaç şey söylemek istiyorum. Muhtemelen bu kişi çevre baskısı ile ya da bir anlık hevesle kapanıp, tekrar başını açmaya cesaret edememiştir diye düşünüyorum. Eğer böyleyse Allah başını açma cesaretini versin ki iki arada bir derede kalmasın. Kendisi için de zor bir durum çünkü, kimliğini belirleyememek gibi bir şey. Ya da Allah kalbini tesettüre biraz daha ısıtsın.

Diyeceklerim bu kadar.

Benzer Yayınlar

0 yorum