147 / 365

- Mayıs 27, 2017

Ramazanın birinci günü nasıl geçti? Ben bitkindim baya. Açlık susuzluk hissetmedim ama çok halsizdim.

Bir ara Instagram'dan yemek tariflerine bakmaya başladım, her şey ne kadar muazzam ve aşırı lezzetli geliyor açken.

Instagramda gezinirken yabancı bir profilde Nusr-et in tuz dökme hareketini gördüm. Kadın, hazırladığı tatlıların üzerine şekerleme serperken Nusr-et gibi yapmıştı kolunu ve şekerlemeler koluna çarpıp da dökülüyordu. Videonun altındaki etiketlere bakınca yaptığı şeyin adının #sprinklebae olduğunu öğrendim. Bir de sizin tarafınız hangisi diye sormuş, sprinklebae mi saltbae mi... Yani bu hareket Nusr-et e ait bir hareket değil o zaman. Siz ne düşünüyorsunuz? Ya da Nusret bu kadar ün yapmış olabilir mi gerçekten? Ama öyle olsa Nusreti de etiketlemezler miydi? Kafamda deli sorular :)

Fotoğraf: Yahya Efendi türbesi

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. İlk gün en zoru =D İnşallah kolaylıkla geçer ay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Evet ilk gün zor ama ben sonlara doğru daha cok zorlanan kısımdayım 😬 napcaz bakalım

      Sil