146 / 365

- Mayıs 26, 2017


İşyerinden çok tatlı bir arkadaşla öğle tatilinde kahve içmeye çıktık, Ramazan'dan önce son öğle kahvesi oldu güzel oldu.

Bugüne kadar, nasıl olacak ramazan geliyor dayanabilir miyim endişeleri ile doluyken, bugün biran önce bu ay başlasın istedim. İlk sahuru yapacak olmamızın heyecanı ile doldum. Ve sanki bir çırpıda bitecekmiş gibi geldi. İnşallah hakkıyla geçiririz bu huzurlu, güzel, mübarek ayı. Hem ruhen hem bedenen arınmış, hafiflemiş çıkarız.

Blogumdan bana ulaşan bir kişinin maili dikkatimi çekti bugün. Bir proje için​oluşturduğu ekibe benim de katılmamı teklif etti. Projenin detayını biraz öğrenince ve karşımdaki kişinin de ciddi olduğunu anlayınca katılmaya karar verdim. Hayırlısı olsun bakalım.

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Merhabalar... Umarım projenizde muvaffak olursunuz.Kahve de hoş görünüyor buradan bakılınca.İftardan sonra kahve içmeye bize de beklerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet sunum çok hoşuma gitti benim de. Ne kadar nazik bir teklif, ne güzel olur 😘🌼💕

      Sil