145 / 365

- Mayıs 25, 2017


Fi dizisini 5.bölüme kadar izledim. Sonra karakterleri hayal ettiğim şekilleriyle özleyince pi kitabına geri döndüm. Biraz kitap biraz dizi devam edeceğim galiba.

Muhabbet kuşumuz Lokum'u birkaç gündür kafesinden çıkarmıyorduk. Bir haftayı geçmiş de olabilir. Bugün çıkardım hemen uçmaya başladı, özlemiş belli ki. Yakalamayayım diye benden uzakta uçuyor :)

Annemin alerjisi varmış, biz evde kuş beslemeye başlayınca iyice kesinleşti. O yüzden o evde yokken çıkarıyorum sadece.

Bir ara fotoğrafını çekeyim. O kadar üşengecim ki kim bilir ne zaman çekerim :) Ne olacak benim bu erteleme hastalığım...

Fotoğraf: Mihrimah Sultan camii

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. sanırım fi dizisine ben de başlıcam :) o kadar çok bahsediyorlar ki merak ediyor insan ister istemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok bahsedilince dayanamayıp başladım, başlayınca da bırakamadım :)

      Sil