140 / 365

- Mayıs 20, 2017


İstanbul'u merak edenler varsa, burada görüntü böyle. Anadolu yakası, Çamlıca bile böyleyse diğer yerleri siz düşünün...
Yakında bizi de kaldırıp yerimize gökdelen dikecekler gibi sanki.

---

Pi'yi bitiremiyorum bir türlü. Çünkü kitap okuyasım yok bu aralar. Ben de Fi fizisine başlamaya karar verdim. O kadar fazla övgü duydum ki dizi hakkında, yabancı diziler gibi olmuş çok kaliteli vs diye. Daha fazla bekleyemedim başladım ben de. Gerçekten çok güzel olmuş ama Duru karakterine Serenay Sarıkaya'yı bir türlü oturtamıyorum. Can Manay ne kadar içli bakarsa baksın ben Duru'da o enerjiyi göremiyorum. Mimikleri, hareketleri belki çok başarılı ama benim kafamdaki Duru ile yakından uzaktan alakası yok. Can Manay'ı da oturtamadım önce ama sonra alıştım, Duru'ya da alışır mıyım bilemiyorum şu an.

---

Bilemiyorum deyince aklıma geldi, geçenlerde işyerinde bir abla benim en cok kullandığım kelimenin "bilemedim ki" olduğunu söyledi. Hiç farkında değildim ama o söyledikten sonra ben de farkettim. Ne kadar kararsız olduğumu belli ediyor sanırım bu durum, bilemedim.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Valla öyle bıktık artık bu inşaatlar dan gökdelenler den bizim bu taraf Anadolu yakası bile doldu taştı binalarla Allah hayır etsin sonumuzu inşallah 😊😁 bu fi dizisi ni bende çok duydum ama hiç izlemedim ama bir ara bakarım merak ettim doğrusu 😊😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bu gidiş nereye böyle, gelecekte İstanbul'da aile kalmayacak herhalde sadece iş yeri olacak. Bak canım güzel dizi 😉

      Sil
  2. Bir kaç gün İzmir'imiz de böyle .
    Pi başladıktan bir süre sonra hızlı gidiyor benim en çok beğendiğim bu kitap oldu.
    Dizinin iki bölümü daha yayınlanmış arkadaşıma söz verdim onunla izleyeceğim diye hala bakamadım:))))) birlikte daha keyifle izliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Pi'yi daha çok sevdim aslında, su gibi aktı ama şimdi yarısına gelmeye ramak kala birden bendeki kitap okuyamama hali baş gösterdi. Kafam dağınık biraz, ondan sanırım.
      Dizi çok iyi, arkadaş ile izlemek ayrı keyiflidir eminim :) iyi izlemeler şimdiden

      Sil