139 / 365

- Mayıs 19, 2017


Fotoğraftaki güzel, dün VetGöz'e getirilen bir dişi Pitbull. 14 yaşında ve 30 günlükken sahiplenilmiş. 14 yıldır aynı ailede özenle bakılıyor.
Sırasını beklerken o kadar gergindi ki, korkudan tir tir titriyordu. Bizim kedi ise onu gördüğü andan beri güçlü bir gırlama sesi ile kafesin en dibine kadar gitmişti. Ama köpeciğin gözü kedi falan görmüyordu, kendi canının derdindeydi. O telaşını, kâh ayaklanıp hızlı hızlı nefes alışını kâh uzanıp sessizce etrafa bakışını gördükçe içim gitti. Gidip sarılasım geldi ilk defa bir köpeğe. Kıyamam ya ne kadar da masum, şaşkın ve çocuksular.

Şu an çok yorgunum. Gün boyu dışardaydım. Her an bir yerlerde uyuyup kalabilirim diye eve gelir gelmez serinin bugünkü yazısını yazayım dedim.

Herkesin 19 Mayıs gençlik ve spor bayramını kutlarım.

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Hayvanların bu kadar gündeme gelmesi ve aynı hislerde buluşanların çoğalmasını fark etmek ve cesaretle onlara dair endişelerimizi yazmak, çareler aramak bana hem onların selameti, bizler için de inanın bir reform değerinde. O kadar hisliler ki, ben ağlarken kedimin bana sabitlenmiş bakışlarndan okuduklarımı anlatmam mümkün değil. İyi ki bu yüreğe sahipsiniz. Kaleminiz çok hassas bir konuda yazdı. Kutlarım sizi ve farkındalığın artmasını tüm kalbimle dilerim. Sevgilerimle yavrum. Ece ablanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Ece ablacim :) kesinlikle katılıyorum ve ben de bu farkındalığın daha da artmasını temenni ediyorum. Kediniz neler hissediyordur kim bilir sizi izlerken, kıyamam. Güzel yüzünüz hep gülsün dilerim ablacığım 💕.
      Gerçekten de her şeyi farkediyorlar, hissediyorlar, o kadar saf ve güzeller ki. Ne şanslısınız siz de bir kediye sahip olduğunuz için:). Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için 🌼

      Sil
  2. Ayrıca aklım durmuş olmalı, 19 Mayıs gençlik ve spor bayramınızı kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil ablacim, çok teşekkürler 😘 :)

      Sil
  3. Oy severim ben onu kuzum hasta olmuş garibim çok masum 😊 sana iyi dinlemeler canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi canım ya nasıl da endişeli :) cok teşekkür ederim 😘

      Sil
  4. Merak ettim yaa niye o kadar hüzünlüymüş bu güzellik. Ahh o pisiciklerimiz hırlamasalar olmaz köpekler büyük filan ama baya bir korkutuyorlar onları

    YanıtlaSil
  5. Doktora geldiği için mutsuzdu ama şikayeti neydi bilmiyorum. Onu sormak hiç aklıma gelmedi ya, belki katarakt vardır :)
    Evet ya köpeğin hiçbir şey umrunda değildi o an ama kediler yine de aşırı tedirgindi.

    YanıtlaSil