135 / 365

- Mayıs 15, 2017


Fotoğraf Küçükçekmece'den. Cumartesi günü çekildi. Gün batımı. Orada gün batımının rengi hep böyle grimsi mi acaba... Kızıllık yoktu.

---

Bizim dün fotoğrafçılık kursu bitti ya hani. Bugün aradılar ileri seviyeye devam edecek misiniz diye. Henüz karar vermediğimi söyledim. Geri ararım sizi dedim. Sonra netten kurslara baktım biraz araştırdım. Benim bu kursa başlamam tamamen tesadüf olmuştu. Çok araştırıp da bulduğum bir yer değildi yani. Denk geldi açtım siteyi, kaliteli göründü, %50 indirimi de görünce hemem kaydoldum ama bugün bulduğum kurs daha çok mantıklı geldi şimdi. Üstelik fiyatı benim gittiğim %50 indirimli fiyatın da %40 indirimli hali. Yani bize indirimli dedikleri fiyat bu yeni keşfettiğim kursun normal fiyatı. Ders saati de bir gün fazla olduğu için 2,5 saat fazla. Konulara baktım, aynı görünüyor. Eğitmenler alanında uzman kişiler.

Bu arada benim gittiğim kurs Fotolife, bugün araştırdığım kurs Photoplay. Bu ikisi hakkında fikir beyan etmek isteyen varsa memnuniyetle dinlerim. Başka önerilere de açığım.

Benzer Yayınlar

0 yorum