134 / 365

- Mayıs 14, 2017


Öncelikle, tüm annelerin anneler gününü kutlarım. Şebboy çiçeğini evde yazar blogu sayesinde tanımıştım. O blogu tanımama vesile olan da yine bu çiçek hakkındaki yazısını blog hocam sitesinde paylaşması ile olmuştu. Gece kokusu artıyormuş, merak etmiştim. Anneler günü bahanesiyle aldım ilk defa bugün. Kokusu harika.

---

Bugün fotoğrafçılık kursunda son dersimizdi. Bir kaç fotoğraf götürdük hoca değerlendirdi. Benim fotoğraflarım bir kaç eksik dışında baya beğenildi. Sertifikaları​henüz almadık, kargoyla eve yollanacakmış...
Kursa devam etmeyi düşünmüyorum şimdilik. Gezilere, kulüplere katılarak kendimi belli bir seviyeye getirebilirim diye düşünüyorum eğer üşenmezsem tabii. Bir kaç arkadaşla numaralarımızı aldık, etkinlik görünce birbirimize haber vereceğiz.

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Şebboy satan çiçekçi teyze ve amca hep aynı yerdeler, hep gülümseriz birbirimize..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya :) ne güzel.
      Ben bunu anneler günü dolayısıyla kapımıza kadar gelen çiçekçiden aldım :) Teşekkürler yorum için.

      Sil
  2. Bugün bende bahçeden kopartıp getirmiştim şebboyları,üstüne senin yazın tesadüf oldu :)
    Mutlu haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçeniz mis gibi kokuyordur şimdi :) ne güzel denk gelmiş, çok teşekkür ederim size de mutlu haftalar :)

      Sil